خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در تجمع بزرگ ۵۵ هزار نفری بسیجیان خوزستان؛
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان؛ بسیجیان در خدمت به روستاها و مناطق محروم، آماده خدمت گذاری هستند و از مقبولیت و محبوبیت بسیار بالایی در خوزستان برخوردارند.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۳۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در تجمع «بزرگ ۵۵هزار نفری بسیجیان» سراسر استان و شهر اهواز گفت: بسیجیان استان همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده و پیشتازند؛ در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایستاده اند تا خدمت کنند.

 

او افزود: بسیجیان در خدمت به روستاها و مناطق محروم، آماده خدمت گذاری هستند و از مقبولیت و محبوبیت بسیار بالایی در خوزستان برخوردارند.

 

سردار شاهوار پور بیان کرد: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا آمادگی دوباره خود برای برای خدمت گذاری و مشارکت بیشتر در همه حوزه‌ها به مردم اعلام کنیم.

 

او بسیج را «چشمه جوشان» دانست که جذب، سازماندهی و حضور فعال بسیجیان در مأموریت ها چشمگیر است و در مساجد با حضور طلاب و روحانیون در حوزه حلقات صالحین اقدامات خوبی در حال انجام است.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: امروز بیش از ۲ هزار گروه جهادی برای خدمت گذاری به مناطق محروم وجود دارد؛ پزشکان، دانش آموزان، دانشجویان، عشایر و غیره در کنار یکدیگر هستند و پشت فرمان رهبری می ایستند.

 

او با یادآوری یاد و خاطره شهیدان بسیجی؛ دلاور مردانی که ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور یافتند و مجاهدانه جنگیدند، مدافعان حرم و مدافعان سلامت گفت: بسیجیان همواره در کنار مردم و دیگر نیروهای انتظامی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها