در بیانیه حوزه مقاومت حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد؛
همزمان با هفته مبارک بسیج، فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۴۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد، به مناسبت هفته  مبارک بسیج را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت است، فرهنگ شجاعت است، فرهنگ غیرت است، فرهنگ استقلال و آزادگی است. فرهنگ اسیر خواست‌های حقیر نشدن است، بسیج یک فرهنگ است و فرقی نمیکند، یمن، عراق، سوریه، لبنان یا فلسطین باشد، بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است، بسیج، اختصاص به یک منطقه جغرافیایی و یک منطقه انسانی و طبقاتی و قشری ندارد؛ همه جا هست آری بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند و طوفان الاقصی، صدای ترک خوردن زمین غصب شده ی فلسطین و رویش جوانه ی امید مجاهدان آن سرزمین است که بوی گل و هوای بهاری انقلاب اسلامی ایران که در فضای جهان پیچیده را استشمام کرده اند و این ابتدای راه است.

یکی از اصلی ترین علل ثبات، ماندگاری، پیشرفت و اقتدار انقلاب، تأسیس نهاد مقدسبسیج است که نشان از دوراندیشی و تفکر‌ رفیع حضرت امام خمینی رحمت الله علیه دارد. قطعاً ایثار، فداکاری و شهادت طلبی بسیجیان حضرت روح الله باعث شد گام اول انقلاب محکم و استوار برداشته شود و اکنون نیز گام دوم انقلاب محکم تر از قبل، با بصیرت، شجاعت، صبر و میدان داری بسیجیان حضرت عشق، امام خامنه ای عزیز مدظله العالی برداشته خواهد شد تا پرچم انقلاب اسلامی به دستان مبارک امام زمان ارواحنافداه رسانده شود.

اکنون که نظام بوسیله جریان تحریم و تحریف درگیر یک جنگ ترکیبی با دو محور جنگ اقتصادی و جنگ شناختی است ، بسیجیان با روشنگری و نقش آفرینی در جهاد تبیین باز دشمن را شکست خواهند داد و همانگونه که امام خامنه ای عزیز مدظله العالی فرمودند نزدیک قله ایم آری صبح نزدیک است.

در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، با ادای احترام به روح پاک و مطهر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و همه شهیدان از صدر اسلام تا کنون بویژه شهیدان بسیجی، به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اطمینان می دهیم که بسیجی می‌مانیم و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ می کنیم و همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، سربازِ جان نثار، میدان دار و پای کار انقلاب تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم بود.

          بسیج؛ امید ملت ایران

فرماندهی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهرکرد

ارسال نظرات