درآئینی به مناسبت هفته مبارک بسیج وبا حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و معاونین قرارگاه جهادی وزارت کشور مزارش شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهاباد غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۴۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، جانشین قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه وزارت کشور و رئیس کمیته منابع آبی این وزارتخانه ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ومدافعان حرم وامنیت وشهدای مظلوم غزه وشهید شهرستان بهاباد تبریک هفته مبارک بسیج وبا بیان اینکه شهدا، جانبازان و آزادگان جان خود را برای حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز وظیفه ماست تا یاد آنان را گرامی بداریم و قدردان آنان باشیم اظهارداشت: به فرموده امام راحل نگذاریم که پیشکسوتان جهاد و خون و شهادت در پیچ و خم‌های زندگی به دست فراموشی سپرده شوند؛ یاد و نام آنان باید در سطح میدان کار باشد تا ایثار و فداکاری آنان به نسل‌های آینده منتقل شود.
سردار علیرضا درُبااشاره به اینکه امنیت، صلابت و آسایش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌ها و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران و خانواده‌های آنان رقم خورده است افزود: شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نشویم چراکه عزت و آبروی خود را مدیون آن‌ها می‌دانیم.
وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درغزه وکشتن کودکان مظلوم وبی گناه افزود:واقعه غزه حقیقت دولت‌های آمریکا و اسرائیل را روشن کرد.
این یادگاردفاع مقدس بیان کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، غزه و لبنان حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که در جامعه بین الملل اثر گذار بوده و این ایستادگی در مقابل کفر و استکبار ریشه در تفکری دارد که حضرت امام آن را طراحی کرده است و آن بسیج است.
معاون قرارگاه جهادی توسعه وپیشرفت همه جانبه وزارت کشور با اشاره به وقایع اخیر در یمن عنوان کرد: امروز گروهکی که سال‌ها قبل خیلی کوچک و محدود فعالیت می‌کرد گلوگاه استکبار جهانی را می‌فشارد و کشتی‌های اسراییل را مصادره می‌کند.
وی با بیان اینکه شهدای ما با قدرت واخلاصی که داشتند رفتند وجان خودشان را درطبق اخلاص گذاشتند گفت: ما امروز درسایه خون شهدا آرامش وامنیت داریم وبه اولین اقتداررسیدیم که همه مرهون خون شهداست.
سرداردرُتصریح کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای والامقام و رزمندگانی است که جانانه برای دفاع از انقلاب اسلامی جنگیدند.
این یادگاردفاع مقدس افزود: مهم‌ترین وظیفه کنونی ما تداوم راه شهدا است که همه باید با تاسی از راه شهیدان تلاش کنیم دشمن را در رسیدن به اهداف شومش بیش از پیش ناکام کنیم.
در این آیین، شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.


انتهای پیام /

ارسال نظرات