اردوی جهادی یکروزه به مناسبت هفته بسیج در قالب رزمایش جهادگران فاطمی 3 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان استان و شهرستان بهمیی در منطقه سرآسیاب بهمیی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۷۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اردو با مراسم عطر افشانی گلزار شهدای منطقه و سرکشی از خانواده معظم شهدا منطقه شروع شد و در ادامه معاینه و ویزیت رایگان اهالی روستا و توزیع دارو رایگان مورد نیاز اهالی روستا به تعداد 305 نفر صورت گرفت.
سرهنگ ارژنگ تندپور افزود: واکسیناسیون تمام دام و طیور منطقه، توزیع بسته های حمایتی بین اهالی روستا 76 خانوار
،توزیع نوشت افزار  بین دانش آموزان روستا 27 دانش آموز،توزیع بسته های بهداشتی، توزیع چفیه و پرچم بین دانش آموزان و تعدادی از اهالی روستا 250 عدد از دیگر خدمات انجام شده در این اردوی یک روزه به سرآسیاب بود.

سرهنگ تندپور از اکیپ پزشکی با محوریت گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان و آقای مردانی مسول گروه تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد: همچنین تعمیر و بهسازی حیات مسجد روستای تل طلا، اعزام اکیپ جوشکاری برای جوشکاری و تعمیر وسایل اهالی در صورت لزوم،اعزام اکیپ لوله کشی و تعمیرات، خدمات مشاوره احکام و مسائل روز، مشاوره خانواده و مامایی و پیگیری مشکلات عمومی و عام المنفعه روستا از جمله آب، گاز و راه و ...نیز انجام شد.
سرهنگ تندپور ابراز داشت: برگزاری میز خدمت جهادی با حضور مدیران در مسجد، برگزاری جلسه جمع بندی و ارائه نقطه نظرات اهالی روستا و مسولین و تهیه مصوبات سفر از دیگر اقدامات این برنامه بود.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مدیران کل و مدیران شهرستان بهمیی که شخصا در اردوی جهادی یکروزه حضور داشتند تقدیر و تشکر بعمل می آید و از مدیرانی که حضور نیافتند و نماینده تام الاختیار معرفی نکردند گلایه مند هستیم.

وی افزود: انتظار می‌رود که مسولین نهایت همکاری را با بسیج ادارات و کارمندان استان که هدف آن کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم و تحقق فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان می باشد را داشته باشند.

 

اردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمییاردوی جهادی بسیج کارمندان و ادرات کهگیلویه و بویراحمد در روستای سرآسیاب یوسفی بهمیی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار