خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

دانش‌آموزان قدر سفر راهیان نور را بدانند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خطاب به دانش‌آموزان نهاوندی عازم راهیان نور گفت: قدر سفر راهیان نور را بدانید و مطمئن باشید، در این سفری که می‌روید شهدا حاضر و ناظر هستند و از آن توشه معنوی بردارید.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۰۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در آیین اعزام دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در این سفر راهیان نور دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور از قبیل منطقه عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ ، فتح المبین، شلمچه و یادمان شهدا و در راستای راهیان پیشرفت از سد کرخه در دزفول بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: قدر سفر راهیان نور را بدانید و مطمئن باشید، در این سفری که می‌روید شهدا حاضر و ناظر هستند، از آن توشه معنوی بردارید و در این سفر ۳ روزه از ظرفیت روایان در کاروان‌ها استفاده کنید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این مناطق عملیاتی به خصوص کربلای ۴ و کربلای ۵ و والفجر ۸ محل شهادت فرماندهان عزیزی از نهاوند بوده که در این مناطق میدان‌داری کرده و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی گفت: سرداران شهیدی همچون حسن ابروزن، مطلب قیصری، حیدر سهرابی، حاج حسین کیانی، محمدحسین محجوب و حاج میرزا محمد سلگی در این مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند و به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند و غرورآفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار