خبرهای داغ:
سرهنگ ربانی در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۸۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فامنین

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اجرای ۸۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فامنین خبر داد و گفت:برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، افتتاح ۲ باب منزل مسکونی وتوزیع ۱۰ سری جهیزیه از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۱۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
اجرای ۸۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فامنین

سرهنگ هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، چیزی جدای از مردم نیست؛ بسیج، همین انسان‌های موجود در اقشار مختلف مردم هستند، در دانشگاه، مزرعه‌، بازار، دستگاه‌های گوناگون، مسئول و غیرمسئول، اما بسیجی هستند و یک نماینده از مجموعه‌ ملّت است.

وی افزود: تنها راه مبارزه با استکبار، رواج تفکر و فرهنگ بسیج بین مسئولین و آحاد مختلف مردم با هدف کمک به پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و تحکیم پایه‌های جبهه مقاومت در منطقه است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اجرای ۸۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فامنین خبر داد و گفت: برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، افتتاح ۲ باب منزل مسکونی، توزیع ۱۰ سری جهیزیه، طرح آبرسانی به روستای قشلاق و اعطای ۷۰ مورد تسهیلات به تولیدکنندگان از جمله این برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: تجمع بزرگ «حماسه اقتدار بسیج» نیز روز جمعه ۳ آذر ماه در مصلای شهرستان فامنین با سخنرانی سردار بهاریان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار می‌شود.

ربانی تصریح کرد: برگزاری مسابقه عصر خدمت‌رسانی برای پایگاه‌ها و مساجد مجری محله اسلامی و پیاده‌روی ویژه خواهران توسط بسیج جامعه زنان، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، تجمع دختران حاج قاسم و همایش دختران آفتاب، جشنواره غذایی، انواع برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله نقاشی و رنک امیزی و مسابقه کتابخوانی نیز از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فامنین است.

وی تجلیل و سرکشی از ۲۷ خانواده معظم شهدا با اهدا مدال سرو، دیدارنخبگان بسیجی شهرستان با امام‌جمعه شهرستان، یادواره شهدای فرهنگی و خانگی، اعزام گروه‌های درمانی به روستاها و برگزاری مسابقات ورزشی و هنری را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار