همزمان با چهارمین روز از هفته پرخیر و برکت بسیج و به همت پایگاه بسیج ثامن الائمه (ع) حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر زاهدان، نشست بصیرتی جهاد تبیین و گرامیداشت ذاکر و مداح بسیجی اهل بیت (ع) مرحوم محمد سلمان اکبری در محل مسجدالرضا (ع) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۹۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) گفت: در ابتدای این نشست بصیرتی که با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، قاری ممتاز بین المللی و منتخب قرائت قرآن کریم در محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حاج رضا صفدری به تلاوت آیات وحی الهی پرداخت.

برادر بسیجی حسن نوفرستی اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام چهکندی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، به بیان فضائل مداح و ذاکر بسیجی اهل بیت مرحوم محمد سلمان اکبری و اهمیت جهاد تبیین در کلام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداخت.

وی افزود: در ادامه این نشست، اهمیت بسیج و فراگیری آن نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا و تشکیل جبهه مقاومت در دنیا توسط سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و بهره گیری از الگوی بسیج برای تشکیل این جبهه برای حاضران تبیین شد.

فرمانده پایگاه ثامن الائمه تاکید کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت و نرم، هویت انقلاب را مورد هجمه قرار داده اند و قصد وارونه جلوه دادن خدمات دولت را دارند که برگزاری نشست های بصیرتی و جهاد تبیین و پیروی از منویات رهبری، راه حل مقابله با این فتنه هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار