تیم منتخب استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ علمی پایا بسیج دانش آموزی کشور عنوان نائب قهرمانی را کسب و مدال نقره را به گردن آویختند.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۳۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به همت سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد ، حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهر یاسوج و مدیر مدرسه شهید بهشتي شهر یاسوج ، اساتید بزرگوار و خانواده های دانش آموزان، تیم منتخب لیگ علمی پایا بسیج دانش آموزی استان از مدرسه شهید بهشتي شهر یاسوج روز گذشته و در سومین روز از  هفته مبارک بسیج در مسابقات کشوری لیگ علمی پایا در تهران حضور پیدا کرد و توانست با موفقیت در آزمون کشوری مقام دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب نمایند.

مسوول سازمان بسیچ دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد موفقیت غرورآفرین دانش آموزان بسیجی گروه لیگ علمی پایا، کسب مقام دوم کشوری و کسب مدال نقره را به دانش آموزان نخبه ،مدیر مدرسه و خانواده های محترمشان و دیگر اساتید بزرگواری که با تلاش شبانه روزی توانستند این رویداد بزرگ را رقم بزنند تبریک می گوید.
وی گفت: امروز توجه به نخبگان دانش آموز و زمینه سازی برای حضور دانش آموزان استان در عرصه های ملی و الگو سازی از اهداف بسیج دانش آموزی است .
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان از تجلیل از این تیم برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری مراسمی خبرداد.
گلستانی فر از اعزام جمعی دیگر از نخبگان دانش آموز بسیجی استان مجمع فاطمی و علوی بسیج دانش آموزی استان به کنگره ملی بسیج دانش آموزی کشور و ارائه دیدگاه و نظرات و حضور در کمیسون های مختلف کشوری مجلس دانش آموزی در روز های آینده خبرداد.

گفتنی است، هشتم آبان امسال و در مراسمی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به همت سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مسئولان سپاه فتح و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از این دانش آموزان برتر لیگ علمی پایا تجلیل شد. کلیک کنید 

 

درخشش دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ علمی پایا کشوردرخشش دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ علمی پایا کشوردرخشش دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ علمی پایا کشور

 

 

ارسال نظرات