زنجان _ استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت:یکی از راهبرد های رژیم صهیونیست تجزیه کشور های اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۶۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتر مسعود اسداللهی، استاد دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در نشست بصیرتی مدیران کل استان در قالب طرح جهاد تبیین که صبح امروز (۲ آذر ماه) در استانداری زنجان برگزار شد؛ با بیان اینکه فلسطین ۳۰ سال قبل از انقلاب اسلامی بوجود آمده است، اظهار داشت: در این سال‌ها جنگ‌های بزرگی رخ داد و بسیاری از مردم فلسطین آواره شدند که در این جنگ‌ها پیروزی برای فلسطین وجود نداشت، اما بعد از پدید آمدن انقلاب اسلامی شرایط متفاوت شد.

یکی از راهبرد های رژیم صهیونیست تجزیه کشور های اسلامی است
این مسئول با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی شوک آور و برای اسرائیلی‌ها باور پذیر نیست، گفت: رژیم صهیونیستی ذاتا تجاوزگر است و راهبرد این رژیم تجزیه کشور‌های اسلامی است.

اسداللهی خاطر نشان کرد:ضد ایرانی‌ترین صهیونیست، نتانیاهو است و او تلاش می‌کند تا ایران را وارد جنگ با آمریکا کند تا در این صورت مرحله جدیدی را بوجود بیاورد.

یکی از راهبرد های رژیم صهیونیست تجزیه کشور های اسلامی است

این استاد دانشگاه ترمیم‌ناپذیری شکست در عملیات طوفان الاقصی برای صهیونیست‌ها به ماهیت این رژیم مرتبط است، افزود:پس از عملیات طوفان الاقصی قدرت این رژیم منحوس رو به افول است.

وی با بیان اینکه اسرائیل دشمنی ایدئولوژیک با ایران دارد، گفت: چندین سال گذشته خاخان رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود از نابودی این رژیم توسط ملک فورس خبر داد و هدف آن‌ها نابودی ایران است و این عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ است.

اسداللهی با بیان اینکه در جنگ نامتقارن قدرت‌های کوچک بیشترین ضربه و تلفات را دچار می‌شوند، افزود:در این جنگ نابرابر پیروزی با گروه‌های کوچک است چرا که این گروه‌ها ریشه مردمی دارد و مردم از این گروه‌ها حمایت همه جانبه دارند.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه ۱۵ مهر یک نقطه عطف است، گفت: از ۱۵ مهر به بعد اسرائیل شکست‌ناپذیر، تبدیل شده به یک رژیمی که دست و پایش به شدت بسته است و قادر به دفاع از ادعا‌ها و افراد خود نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه اکنون این رژیم یک بحران مشروعیت در ذهن صهیونیست‌ها دارد، عنوان کرد: آن‌ها معتقدند که حکومت و دولت‌شان مشروع است چرا که توانسته برای آن‌ها امنیت و رفاه تامین کند.

وی با بیان اینکه امروز دیگر این امنیت وجود ندارد، تصریح کرد:عملیات طوفان الاقصی نشان داد که محور مقاومت چقدر موثر عمل کرده است.

اسداللهی خاطر نشان کرد:سردار شهید سلیمانی در مدت دو دهه که فرمانده نیروی قدس بود، به خوبی توانسته فلسطینی‌ها را از دورانی که سلاحشان فقط سنگ بود به گروه‌های مبارزی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و سلاح‌ها تبدیل کند و هدف ایران راهنمایی بود و دخالتی در امور دیگر نداشته است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه فضای مجازی امروز توانست با نشان دادن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تمام دنیا را بسیج کند، عنوان کرد:رسانه این حصار را شکسته و همه مردم به دفاع و حمایت از غزه به پا خواسته اند و این قدرت رسانه است.

اسداللهی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان‌الاقصی تا این لحظه یک زلزله سیاسی داخل رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است، تصریح کرد: این عملیات قطعا اختلافاتی که در داخل رژیم صهیونیستی وجود داشت را تعمیق خواهد بخشید و یک تحول بسیار بی‌سابقه‌ای در سرزمین‌های اشغالی اتفاق خواهد افتاد.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی توانایی‌های مقاومت اسلامی را به رخ اسرائیلی‌ها کشید، افزود: این عملیات قدرت حماس را نشان داد و این یکی از نقاط عطف دوران مبارزه فلسطینیان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار