خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر همکاری و هم افزایی همه نهادها و دستگاه‌ها برای کمک به رشد تولید و مهار تورم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۵۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر همکاری و هم افزایی همه نهادها و دستگاه‌ها برای کمک به رشد تولید و مهار تورم، گفت: همه باید کمک کنیم تا تولید در کشور رونق بگیرد چرا که تولید، شاه کلید رفع مشکلات کشور است.

وی که به مناسبت هفته بسیج در این ستاد حضور پیدا کرده بود، اذعان داشت: سپاه و بسیج در برهه‌ها و عرصه‌های مختلف به کمک انقلاب اسلامی آمده‌اند و این نهادهای انقلابی آماده همکاری با مجموعه‌های اقتصادی استان هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این جلسه از عارضه‌یابی بیش از ۳۰۰۰ واحد تولیدی توسط بسیج مهندسین خبر داد و اظهار کرد: عوارض و موانع تولید بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی توسط این بسیجیان رفع شده است.

سرهنگ نیکوکلام به برخی از فعالیت‌های بسیج مهندسین و کارگردان پرداخت و تصریح کرد: پایش و عارضه‌یابی واحد‌های راکد و نیمه راکد، مشاوره بازار فروش، مشاوره مالی و بانکی، مشاوره قوانین و مقررات و... بخشی از خدماتی است که توسط بسیجیان به تولید کنندگان و صنعتگران ارائه می‌شود.

سپاه قم برای کمک به دولت در رفع موانع تولید آماده است/ تولید، شاه کلید رفع مشکلات کشور است

سیدمحمد آقامیری استاندار قم نیز در این جلسه رفع موانع تولید را وظیفه تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها دانست و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره نشان داده که پای کار نظام و انقلاب اسلامی است و خصوصاً در استان قم بسیار پویا و فعالانه حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اقدام سپاه برای اشتغالزایی زندانیان مطرح کرد: اگر شغلی برای زندانیان ایجاد شود به طوری که یک درآمد ثابت داشته باشند، این افراد به زندگی سالم باز خواهند گشت.

آقامیری همچنین به موضوع حفظ محیط زیست و پیشگیری از آلودگی‌های صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: محیط زیست به عنوان یک اولویت اساسی برای دولت مطرح است و حفظ سلامت مردم یک خط قرمز در تولید و صنعت به حساب می‌آید.

استاندار قم با تاکید بر برخورد با واحد‌های متخلف در زمینه‌های زیست محیطی ابراز داشت: هیچ واحدی نباید به بهانه ایجاد اشتغال، سلامت شهروندان را دچار مخاطره کند.

در این جلسه درخواست تمدید تسهیلات دریافتی مرغداران نژاد آرین، درخواست تمدید سهمیه سوخت گازوئیل موقوفه آیت الله گلپایگانی، درخواست انشعاب آب شرکت تعاونی عشایری شهید بهشتی، مشکل زیست محیطی شرکت ذوب گستر، مشکل ثبت سفارش شرکت کیمیا پلی استر و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار