خبرهای داغ:
بسیج، از پیشرو ترین گروه هایی است که توانسته جوانان فراوانی را سازمان دهی کند که جوانانی که تمام نیرو و احساس خویش را برای رسیدن به اهداف بسیج، هدیه آورده و مسئولیت های گوناگون را بر دوش گرفته اند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۱۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت  بسیج شهرستان فلاورجان، سردارسرتیپ پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  در جلسه ی تجلیل از فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج خواهر و برادر و حوزه های محلی شهرستان فلاورجان در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم هفته بسیج را به بسیجیان و خانواده آنها تبریک گفتند .

ایشان در ادامه افزود: امام خمینی (ره ) فرمودند”من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام ، نگاه ژرف و دوراندیش معمار کبیر انقلاب (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.

وی در ادامه افزود :هفته بسیج امسال با شعاربسیج امید ملت ایران آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم وظیفه و تکلیف خود را در این باره ادا کنیم . بسیج، از پیشروترین گروه هایی است که توانسته جوانان فراوانی را سازمان دهی کند که جوانانی که تمام نیرو و احساس خویش را برای رسیدن به اهداف بسیج، هدیه آورده و مسئولیت های گوناگون را بر دوش گرفته اند.

سردار فدا در خصوص استاورد های انقلاب اسلامی عنوان کرد: کشور ایران جزء ده کشور خاورمیانه است و در کنار تمامی مشکلات دستاورد های عظیمی دارد و اگر مشکل اقتصادی برای مردم وجود دارد  مربوط به عدم اجرای دستورات اسلام و سخنان ائمه است.

فرمانده سپاه استان اصفهان در پایان از بسیجیان خواست با کمک های معنوی ، صدقه ، دعای جوشن صغیر و ذکر ام یجیب و کمک های مالی مردم فلسطین را یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار