سرهنگ آزادی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اشاره کرد که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و در فتنه‌ها فداکاری کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۲۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ جلسه شورای اداری شهرستان یزد با حضور اعضاء در راستای هماهنگی و تبیین برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد.
در این جلسه آزادی نژاد ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فداکاری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و در فتنه‌ها از ابتدا تاکنون، گفتند: امروز انکار بسیج، انکار مملکت و کشور است و به برکت اخلاص، ایثار، مردم‌داری و خدمت بسیج است که با روحیه بسیجی و جهادی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی می‌رسیم.
وی تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، آرمان‌های انقلاب و امام راحل. ره، یادآوری به نسل‌های جوان، ادامه دادن راه شهدای برای دفاع از کشور، ایجاد راه روشن و پیشرفت در حوزه‌های مختلف و…. از مهمترین اهداف هفته بسیج است که با خلوص نیت و تفکر جهادی و بسیجی باید انجام دهیم.
در ادامه با اعلام اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی در هفته بسیج مدنظر همه ادارات و نهاد‌های شهرستان باشد، بر هماهنگی بیش از پیش مسئولان بر برنامه ریزی و اجرای منجسم برنامه‌ها و بزرگداشت هر چه با شکوه هفته بسیج با حضور فعال همه ادارات و نهاد‌ها تأکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار