زنجان _ مسئول نمایندگی ولی فقيه در تیپ۳۶ انصارالمهدی( عج) گفت: بسیج همیشه در صحنه و آماده خدمت رسانی به آحاد جامعه است.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۶۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

بسیج همیشه در صحنه  و آماده خدمت رسانی به ملت ایران است.

حجت‌الاسلام محبعلی احدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند:«بسیج لشکر مخلص خداست» این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

حجت‌الاسلام احدی افزود: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

این مقام مسئول اظهار داشت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت، چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

حجت‌الاسلام احدی بیان کرد: بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است و به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است و مردم عاشق اخلاص، صفا، حماسه‌آفرینی و ایثارگری بسیجیان درس‌آموز مکتب امام راحل هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ عنوان کرد: هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار