خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار گفت: ۲۵۰ فعالیت در قالب ۵۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پایگاه‌های بسیج خواهران گرمسار اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۸۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

مریم گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: در مجموع ۲۵۰ مورد فعالیت در قالب ۵۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان گرمسار و پایگاه‌های بسیج خواهران اجرایی می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم در محوریت برنامه هفته بسیج قرار دارد، تصریح کرد: تمام برنامه‌ها به صورت محله محور و مسجد محور طراحی و اجرا خواهند شد.
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای عرضه محصولات خانگی و حمایت از بانوان شاغل در این عرصه خبر داد و گفت:پیگیری طرح نصب پنل‌های خورشیدی، توزیع بسته‌های معیشتی، پویش نذر خون و جمع آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه از اقدامات مهم پایگاه‌های بسیج خواهران در حوزه سازندگی است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات تربیتی و دینی در پایگاه‌های مقاومت ویژه کودکان و نوجوانان اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف و داستان نویسی و تولید فیلم کوتاه با محوریت سوره‌های قرآن کریم از فعالیت‌هایی است که در زمره این برنامه قرار دارد.
گلینی از برگزاری مسابقات ورزشی و انجام حرکات نمایشی گروهی از بانوان بسیجی رزمی کار خبر داد و گفت: برگزاری همایش اقتدار کوثریون به همت گردان کوثر از دیگر برنامه‌های مهم بسیج جامعه زنان در هفته بسیج است.
وی با اشاره به شاخص‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان در این هفته خاطر نشان کرد: برگزاری پویش لشکر مخلص خدا، مسابقه کتابخوانی از فرش تا عرش و آوای فتوح در لیست برنامه‌های شاخص بسیج جامعه زنان گرمسار به مناسبت هفته بسیج قرار دارد.
مسئول بسیج جامعه زنان این شهرستان برگزاری برنامه آبروی محله، دیدا. با خانواده شهدا، غبار روبی از مساجد و پایگاه ها، اردو‌های زیارتی و سیاحتی بانوان بسیجی و برگزاری همایش‌های پیاده روی بانوان به صورت محله‌ای را از برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: برگزاری همایش دختران حاج قاسم، وارثان چادر خاکی، روایتگری مکتب حاج قاسم، دیدار وتقدیر از مادران شهید، اکران فیلم سرهنگ ثریا و برپایی میز مشاوره نیز در زمره فعالیت‌های مهم بسیج جامعه زنان در سطح شهرستان می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها