مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج جواد الائمه (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) کرج، در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۳۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام مجتبی صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه علیه السلام، در پیامی چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسیجیان دنبال رضایت مولای خود هستند و لبخند رضایت ولی تمام هستی بسیجیان است

در ایام هفته مقدس بسیج قرار داریم، هفته‌ای که در آن حکمت، پیر طریقت امام امت، روح خدا در کالبد جامعه ایرانی دمیده شد و بزرگ ترین تشکیلات انسانی دنیا پا به عرصه وجود گذاشت وجود مبارک و پربرکت که تمامی دسیسه‌ها را خنثی کرد و روح ایستادگی، صبر، مقاومت، توکل و ولایتمداری را در دل جوانان رونق بخشید و نتیجه‌اش شد؛ عند ربهم یرزقون.

بسیج این مولود انقلاب اسلامی که اکنون با کلام امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای سر از لندن و پاریس درآورده این روزها وارد هفته بسیج می‌شویم که اوضاع عالم دگرگون است، طوفان الاقصی صهیونیست را به هم ریخته است و صهیونیست‌ها به تلافی شکست ترمیم ناپذیر خود کودکان و زنان را قتل عام می‌کنند‌.

بسیج هم دست بر قبضه شمشیر منتظر نگاه مولاست تا تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کند ولی گویا رزمندگان بسیجیان غزه خودشان از عهده این کودک کشان خون آشام برمی‌آیند و نیاز بر حضور ایران عزیز نباشد.
گستره بسیج (تفکر بسیجی) تمام عالم را گرفته اگر بسیج نبود چیزی از انقلاب اسلامی نبود، اگر بسیج نبود از مقاومت سوریه و عراق چیزی نبود، اگر بسیج نبود حزب الله لبنان اینقدر مقتدر نبود و اگر بسیج نبود.
انصارالله یمن در ۸ سال جنگ جهانی به پیروزی نمی‌رسید،
اگر منتظر قیام جهانی امام عصر ارواحنا فدا هستیم باید روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ بسیج را تقویت و گسترش داد.

۲ آذر سال ۱۳۶۷ امام  خمینی(ره) فرمودند: از خدا می‌خواهم تا مرا با بسیجیانم محشور گرداند.
بسیجیان دنبال رضایت مولای خود هستند و لبخند رضایت ولی الله تمام هستی بسیجیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها