زنجان _ رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است ،گفت: دشمن همواره به دنبال تفرقه و از بین بردن اتحاد در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۰۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور که صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان عزیز بیش از ۴۰ سال با قدرت بیشتر در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و در مقابل دشمنان نظام ایستادند گفت: بسیجیان با حضور در تمام عرصه‌ها تجاوزات دشمن را دفع و اقدامات شبه نظامی داخلی دشمن را نفی می‌کنند.

وی افزود: لذا دشمن در صدد است که نسل جوان را نسبت به ارزش‌های دینی در جامعه بی تفاوت یا کم تفاوت جلوه دهد و نسبت به آموزه‌های دینی در آن‌ها خلل ایجاد کند و این وظیفه بسیار سنگین بر دوش جوانان است که از توطئه‌های دشمنان آگاه باشند.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای ابراز کرد: امیدواریم با روحیه بسیجی که قطعا در بسیاری از شما وجود دارد مطمئنا بر این مشکلات هم غلبه خواهیم کرد.

وی گفت:، اما مهم این است که هر چه زودتر و در برهه زمانی کم بتوانیم نقشه و توطئه دشمن را در این جنگ ترکیبی و جنگ نرم که شروع شده است بر آن غلبه کنیم.
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: هدف اصلی دشمن ایجاد ناامیدی در برخی جوانان و قشر‌های جامعه است که این مسئله را باید با روحیه جهادی، با ایمان و توکل بر خدا، تلاش مضاعف شبانه روزی و با هشیاری و بیداری همه نقشه‌های دشمن را نقشه بر آب کنیم تا بتوانیم به اهداف والای انقلاب برسیم.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: اصول اصلی در غلبه بر توطئه دشمن این است که باید قدرت بازدارندگی، فرهنگی و روحیه جهادی را در بین مردم افزایش داد و امروز نهایت سعی و تلاش دشمن بر از بین بردن همدلی در جامعه است.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: گاهی جریان‌های همراه با انقلاب نیز از نقشه‌های دشمن غافل می‌شوند و باید به این نکته توجه داشت و امروزه به شدت و جدیت نیازمندیم حفظ انسجام و اتحاد در جامعه هستیم.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اضافه کرد: شیطان بزرگ آمریکا در ایجاد تفرقه و افترا تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌برد و انگلیس نیز در این زمینه سابقه‌دار است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد و امروز همه ما با روحیه و خصلت بسیجی و انسجام وحدت در برابر تویئه‌های دشمنان ایستادگی.

وی گفت: بسیج مستضعفین فقط یک نیروی نظامی یا شبیه نظامی نیست بسیج ما بسیجی است که برای همه عرصه‌ها آمادگی لازم را دارد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ایستادگی مردم غزه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی با روحیه بسیجی ابراز کرد: امروزه مردم فلسطین با روحیه جهادی و بسیجی و با امید به خداوند متعال در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: با مطالعه جنایات رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۳۷ می‌توان به این نکته دست یافت که حدود ۵۰ اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی فقط در سال ۱۹۴۸ علیه مردم فلسطین انجام شده است.

وی تاکید کرد: تجاوز به غزه مسئله امروز نیست و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در نوع خود بی‌سابقه است امیدواریم به زودی یک دادگاه بین‌المللی اسلامی تشکیل دهیم و همه متجاوزان در آن محاکمه شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار