در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی عنوان شد:

هم اندیشی برای اردوهای راهیان نور و پیشرفت دانش آموزی استان

جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری برای برنامه ریزی اجرای اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۲۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، گفت: تعامل بسیار خوب بین سپاه و آموزش و پرورش در موضوعات مختلف ازجمله؛ راهیان نور، وجود دارد.

سردار اکبری با اشاره به آمادگی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت تا پایان سال، با اشاره به اهمیت این اردوها، اظهار کرد: بر اساس تفاهمات شکل گرفته بین سپاه و آموزش و پرورش، این اعزام ها انجام می شود تا دانش آموزان از یادمان های دفاع مقدس و مراکز علمی استان و کشور بازدید کنند و با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت های علمی آشنا شوند.

آقای امیریان مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: امروز جلسه بسیار خوبی برگزار شد. سطح همکاری های آموزش و پرورش و بسیج در بهترین و بالاترین سطح قرار دارد.

وی، افزود: موضوعات علمی بسیج ، درس های آمادگی دفاعی و بحث بسیار مهم راهیان نور و راهیان پیشرفت در این جلسه مطرح شد.

امیریان گفت: امیدواریم ان شاءالله بتوانیم با برنامه ریزی خوب صورت گرفته شاهد بهره مندی دانش آموزان از فعالیت های گسترده و متنوع و اثربخش بسیج باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رفتار و فرهنگ ناب بسیج می تواند در جنگ ترکیبی دشمن به دانش آموزان ما کمک کند و اردوهای راهیان نور در انتقال مفاهیم بزرگ 8سال دفاع مقدس بسیار مهم است و سهم بسیار خوبی برای این موضوع بازکرده و نقش بسیار مهمی برای قائل هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار