امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: اقدامات بسیار خوب و چشم گیر سپاه و بسیج در بحث محرومیت زدایی و اشتغالزایی باعث عصبانیت دشمن شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۴۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مولوی "عبدالمالک ملکی پور" امام جمعه اهل سنت کنارک در حاشیه گردهمایی جهادگران شهرستان ،ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج ، اظهار کرد: سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و حمایت از قشر مستضعف عملکرد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، آبرسانی ، آبادانی و پیشرفت روستاها و اشتغالزایی توسط بسیج باعث ترس وهراس دشمن و خاری در چشم آنها شده است.

امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: دولت باید در ارتباط با اقتصاد مقاومتی از تجربیات سپاه و بسیج و خدمات آنها بهره گیری کند.

"مولوی ملکی پور" بیان کرد: بسیج از اول انقلاب تا به حال خیلی فعال بوده و کارهای بسیار مثبتی در این راه انجام داده است.

وی افزود: در دفاع مقدس آموختیم که در مقابل ستمگران با دستان خالی اما در کنار هم و بصورت جهادی بایستیم و اکنون نیز ثمرات این تفکر بسیجی را می‌بینیم.

مدرس حوزه علمیه کنارک با بیان اینکه عظمت ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم را جهانیان قبلا در دفاع مقدس دیده اند، تاکید کرد:کمک به مستضعفان و محرومیت زدایی سپاه در بین مردم نمایانگر نقش والای گروههای جهادی می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار