مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی به مناسبت هفته بسیج، گفت: سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه‌ای شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۳۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سلیمان رستمیان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج، گفت: سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه‌ای شد که انقلاب اسلامی را از گردنه‌های پرخطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد.

 

بسیج انقلاب را در مسیر تعالی و پیشرفت قرارداد


وی با بیان این اینکه که بسیج از ابتدا تا به امروز در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته است، افزود: خیل عظیمی از شهدای ما از درون همین بسیج بودند، بسیجیان در عرصه‌های مختلف چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن مانند جهاد سازندگی، علمی و فن‌آوری و امروز هم در عرصه امنیت اجتماعی خوش درخشیدند و خدمتگزار مردم و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بسیج را یک تفکر و جریان فکری و اجتماعی عنوان و تصریح کرد: بسیج در همه بزنگاه‌های حساس به کمک کشور آمد نه به‌عنوان یک نیروی نظامی بلکه به‌عنوان یک تفکر و جریان و به‌عنوان یک شخصیت اجتماعی پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل ایستاد.
رستمیان در خاتمه بسیجی بودن را برای کارکنان بنیاد یک افتخار دانست و افزود: امروز باید با روحیه بسیجی به مردم خدمت کنیم، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیجی هستند و امروز با روحیه بسیجی مشغول به خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و در این راه هیچ‌چیزی نمی‌تواند باعث خستگی و یا دل‌زدگی آنان نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار