به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیانیه مشترکی صادر کردند. در این بیانیه آمده است:
کد خبر: ۹۵۵۵۴۱۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

بسیجی یکی از آیات قدرت الهی است. امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

 هفته بسیج یادآور حماسه‌آفرینی‌های بزرگ‌مردانی است که تمام هستی‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند تا اوج افتخارات را برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی به ارمغان آورند.

 فرهنگ بسیج بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین فرهنگ عالم است که ریشه‌های محکم و فراگیر آن بر تمدن توخالی و پوچ غرب غلبه کرد و جوانانی را در سازمان مقدس خود جمع کرد که باایمان و اعتقاد بالای خود آینده بشریت را رقم خواهند زد.

 بسیجیان سرو قامتانی هستند که سرو در توصیف عظمتشان خمید و دریادلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز وصف جمالشان آب شد. غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فروریخت و طلایه‌دارانی که حق در سیمایشان متجلی است.

 امسال در حالی طلیعه چهل و چهارمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین را گرامی می‌داریم که شاهد اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران و خواری و زبونی سردمداران کفر و صهیونیست‌های کودک کش در سطح منطقه و جهان هستیم. عزت و صلابتی که به برکت خون بزرگ‌مردانی همچون سردار دل‌ها سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای غزه و دیگر شهدای عزیز و گران‌قدر جبهه مقاومت به وقوع پیوست.

 دشمنان اسلام بدانند ما بسیجیان در سایه منویات و رهنمودهای مولا و مقتدایمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) با حضور جهادی و انقلابی خود در تمامی عرصه‌ها از جمله دفاع از مرزهای امنیت و میدان مبارزه با خصم و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، تمام تلاشمان را در راستای اعتلای کلمه توحید و بسترسازی برای تشکیل تمدن عزتمند اسلامی به کار خواهیم بست و به فرموده بزرگ بسیجی قرن امام خمینی (ره) مصمم هستیم تا پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و این پرچم پرافتخار را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر (عج) برسانیم.

 اینجانبان فرارسیدن هفته مبارک بسیج که بیانگر تجدید بیعت و میثاق بسیجیان با ولایت است را به همه بسیجیان سلحشور استان تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون بسیجیان عزیز را در تمامی عرصه‌ها خواستاریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار