بمناسبت هفته بسیج، بسیجیان ورزشکارو جمعی از مسئولین سپاه ناحیه آبدانان با امام‌جمعه شهرستان دیدار داشتند.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۷۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

دیداربسیجیان ورزشکار آبدانان با امام‌جمعه شهرستان

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، بمناسبت هفته بسیج، فرمانده سپاه و مسئول تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه آبدانان به اتفاق گروهی از پاسداران و بسیجیان ورزشکار به منظور تجدید میثاق با ولایت و رهبر معظم انقلاب با امام جمعه شهرستان آبدانان "حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمد فداله"دیدار و گفتگو کردند.

 "حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمد فداله" امام جمعه شهرستان آبدانان در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

 "حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی احمد فداله" در ادامه افزود : قوی‌ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌جانبه و توسعه پایدار، همان سنگر بصیرت و معنویت و استقامت و تقوا در زیر پرچم عزت‌بخش ولایت و رهبری است که نقشه راه مردم و بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.

"سرهنگ نوشادی" فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در این دیدار گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

دیداربسیجیان ورزشکار آبدانان با امام‌جمعه شهرستان

دیداربسیجیان ورزشکار آبدانان با امام‌جمعه شهرستان

دیداربسیجیان ورزشکار آبدانان با امام‌جمعه شهرستان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار