خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج ه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۴۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

کاش من هم یک بسیجی بودم؛ بیانی است از یک عقل متفکر و انسانی خداجو که درعین شجاعت و توکل، واژه بسیج را در رگ‌های مادی و معنوی اجتماع نهادینه کرد. تشکیل نهاد بسیج که به تعبیر امام راحل (ره) از الطاف خفیه حق تعالی بود، شجرۀ طیبه‌ای شد که امروز نه فقط در ایران بلکه در اقصا نقاط منطقه ثمره پرافتخار آن را به عنوان خاستگاه اصلی مقاومت در میان ملت‌های مظلوم مشاهده می‌کنیم.

ثمرۀ خون‌های پاک بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس، نشاندن برگ زرینی در تاریخ پر حماسۀ ملت بزرگ ایران بود. این بسیج مردمی بود که در کنار سایر قوا، مخلصانه و مجاهدانه خون خود را نثار دفاع از اسلام و ایران نمود تا ذره‌ای از خاک ایران عزیز در چنگال دشمن باقی نماند.

امروز بسیج نه تنها در عرصه دفاع از انقلاب و میهن، بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، خدمت رسانی، آبادانی و ... پیشتاز است. در سال‌های اخیر با توجه به نام گذاری شعار سال و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در اولویت قرار دادن رونق تولید و اشتغال کشور، حضور ارزشمند مهندسان بسیجی در عرصه کمک به رفع موانع واحد‌های تولیدی صنعتی و معدنی راکد و نیمه‌فعال، یکی از جلوه‌های بی‌بدیلی از این تلاش مقدس را به منصه ظهور رساند.

سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، با تبریک هفته بسیج به آحاد مردم بالاخص جامعه صنعت و معدن کشور، چهار دهه جهاد و فداکاری این نهاد مقدس را ارج نهاده و به روح بلند تمام شهدای بسیج که در پاسداری از امنیت و عزت ایران اسلامی جان خویش را فدا کرده و با خون خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند درود می‌فرستد و برای این قهرمانان بی‌ادعا، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری، آرزوی موفقیت و سربلندی دارد و امیدواریم که این پرچم مقدس به دست با کفایت امام عصر (ارواحنا فداه) سپرده شود و در ظل فرماندهی مهدی موعود (عج) جانفشانی و ایثار نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها