حجت الاسلام عزیزی گفت: بسیج نهادی مربوط به همه مسلمانان برای دفاع از حقانیت مظلومان عالم است امروز تفکر بسیجی که سرشار از اخلاص و معنویت است یک افتخار بزرگ به شمار می آید.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۴۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به  مناسبت فرارسیدن گرامیداشت هفته بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و اعضای ستاد هفته بسیج با امام جمعه شهرستان زابل دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زابل در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج بیش از آنکه دارای سازمان رزم مشخص باشد، دارای فرهنگ و تفکر است و شالوده اصلی سازمان بسیج را همین فرهنگ و تفکر تشکیل می دهد.

وی افزود: در تبیین فرهنگ، تفکر، و ویژگی های بسیج نظریه های معنوی ارائه شده است که در رأس آن فرمایشات حضرت امام خمینی و امام خامنه‌ای قرار دارد که امامین انقلاب بسیج را یک فرهنگ معرفی کرده اند که در بین مردم ایران و باورهای انقلابی اسلامی خوب شناخته شده و این فرهنگ و تفکر را باور دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زابل بسیج را نهادی مربوط به همه مسلمانان برای دفاع از حقانیت مظلومان عالم عنوان کرد و گفت: در کشورهای دیگر شاهد ایجاد و راه اندازی بسیج مردمی و تفکر ایثار و مجاهدت بسیج بودیم که ثمرات آن به خوبی در عراق و سوریه در مقابله با داعش و تکفیریها و جلوگیری از پیشروی بیشتر آن در سایر مناطق این کشور توسط  نیروی مردمی بسیج انجام شد.


امام جمعه زابل بر تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی بودن آحاد مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: تفکر بسیجی که سرشار از اخلاص و معنویت است یک افتخار بزرگ به شمار می آید که باید سعی کرد این روحیه در بین آحاد مردم بويژه جوانان افزایش یابد تا کشور از برکت های آن بیشتر بهرمند شود .

وی تبعیت از رهبری را عامل پیروزی و ایستادگی در برابر دشمنان ذکر و تصریح کرد: تا زمانی که همه مسئولان و ملت ایران با تفکر بسیجی پشت سر رهبری حرکت کرده اند استکبار جهانی نخواهد توانست به کشور طمع داشته باشد و همواره از این روحیه در هراس خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار