فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مطالبه گری مردم پروژه تامین ولوله کشی آب شرب بهداشتی به روستای آمان آباد زاهدان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۹۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه بزرگداشت هفته بسیج؛
بهره برداری از پروژه تامین ولوله کشی آب شرب بهداشتی به روستای آمان آباد زاهدان انجام شد.

وی ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و قدردانی از همت بسیجیان ومدیران بسیجی و جهادی پروژه آبرسانی افزود: جای قدردانی است که بسیاری از پروژه های آبرسانی استان که در قالب جهاد آبرسانی اجرا می گردد حاصل میزهای خدمت جهادی و در راستای نهضت مطالبه گری مردم از مسئولین اجرایی و طی مدت کوتاهی به ثمر می‌نشیند و مردم بسیاری از خدمات نظام بهره مند می‌شوند.

سردار شفائی ابراز امیدواری کرد: مطالبات دیگر این روستای مولد نیز با پیگیری بسیج و حمایت مدیران جهادی در اخذ و پیگیری اعتبارات به مرحله بهره برداری برسد.

در ادامه "نوری " مدیر آبفای شهرستان زاهدان ضمن قدردانی از تلاش همه ی عزیزانیکه در اجرای این پروژه آبرسانی سهیم بودند گفت: خوشحالیم که نگاه بلند نظام در سایه صبوری مردم، امروز به بار نشست و اهالی این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شدند.

وی در خصوص پروژه آبرسانی روستای امان آباد زاهدان گفت: برای آبرسانی به این روستا عملیاتی شامل احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۳۵ متر مکعب، اجرای خط به طول ۶۰۰ متر به همراه حفر و تجهیز یک حلقه چاه و نصب و راه اندازی پنل‌ خورشیدی انجام شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه آبرسانی را ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خوشحالیم که با اجرای این پروژه آبرسانی بیش از ۲۵۰ نفر از مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شده‌اند.در آستانه بزرگداشت هفته بسیج بهره برداری از پروژه تامین و لوله کشی آب شرب بهداشتی به روستای آمان آباد زاهدان در راستای مطالبه‌گری مردم انجام شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار