استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر غزه هستند، گفت: انقلاب اسلامی چون اتکا به خداوند متعال دارد از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، بنابراین پشتیبان ملت فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۲۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  محمد کرمی در اجتماع بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان آزادی زاهدان با بیان اینکه امروز مردم سیستان و بلوچستان برای همدردی با کودکان و زنان مظلوم فلسطین که در آماج حملات و سلاح‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند به میدان آمدند بیان کرد: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند؛ اما بااراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان هست و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.
 
وی افزود: جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و قطعاً آینده از آن اسلام است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز امت اسلامی در معرض یک امتحان بزرگ است و آمریکا و انگلیس خبیث با تمام وجود از رژیم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال هست مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را مورد ظلم قرار داده حمایت می‌کند، تصریح کرد: امروز همه دنیا می‌بینند کسانی که دم از حقوق بشر و دفاع از زنان و کودکان می‌زنند گفتارشان تنها شعاری بیش نیست و دولت‌های غربی با تمام وجود با اینکه ۱۲ هزار کودک و زن فلسطینی بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند به‌راحتی از اسرائیل حمایت می‌کنند.
 
کرمی اظهار کرد: شورای امنیت و قطعنامه‌ها هیچ اثری ندارد و رژیم سفاک اسرائیل به آنها اهمیتی نمی‌دهد بااین‌وجود دم از دموکراسی و آزادی می‌زنند آیا این آزادی است؟ اینها تنها به دنبال خواسته و منافع خود هستند و به خاک و خون کشیدن ملت‌های برای آنها اهمیتی ندارد.
 
وی رمز پیروزی رزمندگان و ملت فلسطین را توکل بر خدا، صبر و تلاش برشمرد و خاطرنشان کرد: هنگامی که اراده الهی به هر کاری تعلق گیرد حتی اگر همه قدرت‌های دنیا نیز جمع شوند هیچ کاری از آنها ساخته نخواهد بود، حماس و گروه‌های اسلامی با وحدت بینشان بزرگ‌ترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی زدند و این حمایت الهی است که اسرائیل با همه ادعاها در مورد سیستم‌های اطلاعاتی‌اش و با کشیدن دیوار دور خودشان نمی‌تواند از خودشان محافظت کند.
 
استاندار افزود: انقلاب اسلامی چون اتکا به خداوند متعال دارد و چون عنایت الهی است، باقدرت در مقابل دشمنان ایستاده؛ چون کسی که خداوند را دارد؛ یعنی کل عالم را دارد و از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، بنابراین کف میدان اعلام کرد پشتیبان ملت عزیز فلسطین است.
 
وی با بیان اینکه امروز باید همگان هم صدا و همدل برای حمایت از مردم فلسطین در کنار یکدیگر باشیم، گفت: آینده از آن امت اسلامی است این وعده الهی و نوید قرآن بوده و ما به وعده‌های الهی باور داریم.
 

ارسال نظرات