برگزاری سمینار تخصصی شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات در دانشگاه پیام نور تبریز

تبریز- سمینار آموزشی «شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات» با ارائه حمید شکری خانقاه، استاد پیشکسوت روابط عمومی و ارتباطات ایران، به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۷۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی در این سمینار با تاکید بر این موضوع که موفقیت روابط عمومی ها در گرو نحوه مدیریت برند و شهرت سازمانی و فردی است گفت: برای  مدیریت شهرت و برند شخصی، اجتماعی و سازمانی باید نقشه پیام را ترسیم کنید، شبکه های ارتباطی خود را توسعه دهید و به صورت حرفه ای نقشه نفوذ خود را طراحی کنید.

حمید شکری خانقاه با اشاره به اینکه شاخص کلیدی روابط عمومی حل مسائل و مشکلات ارتباطی  سازمان است، روابط عمومی را  بر دو نوع سنتی و مدرن تقسیم  کرد و گفت: روابط عمومی سنتی معمولاً بر پیام های بی محتوا، بی ربط و  با تکیه به  متن های طولانی و اغلب کلیشه ای و  بدون استراتژی هستند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید با دور انداختن پارادایم های غلط و کلیشه ای الگویابی و الگوسازی ارتباطی را محور مدیریت وجهه و شهرت سازمانی قرار دهند و با اتخاذ استراتژی موثر منشا تحول سازمانی باشند.

شکری خانقاه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد باید از دانش، مهارت، نگرش و رفتار ارتباطی بالایی برخوردار باشند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مهارت تغییر، لازمه زندگی امروزی ما است لذا با ترکیب دو ویژگی صمیمیت بالا و شایستگی بالا می توان نقش کاریزماتیک یک سازمان را تضمین کرد.

دکترای مدیریت روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک افزود: روابط عمومی زمانی قدرتمند است که بتواند با تفکر استراتژیک برای سازمان ارزش آفرین و هویت آفرین باشد و  با مدیریت پیشرفته ارتباطات راهبردی، جایگاه ذهنی مطلوبی نزد ذینفعان در خصوص محبوبیت، مطلوبیت و مقبولیت سازمان ایجاد کند؛ روابط عمومی ها مدیریت برند و شهرت فردی، اجتماعی و  سازمانی را برعهده دارند.

شکری خانقاه داستان پردازی و سناریو نویسی را حلقه مفقوده بیش از ۹۰ درصد روابط عمومی ها بیان کرد و گفت: باید حرکت در رسانه های نوین را تقویت کنید و تولید محتوای موبایلی را به صورتی خلاقانه و هنرمندانه اجرایی کنید.

در ادامه این سمینار تخصصی حمید شکری خانقاه راهکارهای مؤثری را برای ترسیم ماتریس کاریزمای شخصی و سازمانی و  شیوه های طراحی  نقشه  نفوذ  ارائه کرد.

 این سمینار با مشارکت شورای روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی و همراهی روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان و با حضور 200 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی و رسانه ها برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها