خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار شاهرود با اشاره به اینکه کتاب زبان گویای تاریخ است، گفت: هدف از رونمایی از المان کتاب گردشگری توجه به کتاب‌خوانی، آگاهی و تکیه بر فرهنگ دیرینه کشور یعنی کتاب است.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۱۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

کتاب زبان گویای تاریخ است/ رونمایی از المان کتاب گردشگری در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در آیین رونمایی از المان کتاب گردشگری به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و شهری برگزار شد، افزود: همیشه المان‌ها نماد‌هایی از فرهنگ جامعه هستند که با دیدن آن‌ها پی به ساختار فرهنگی یک شهر خواهیم برد.
او با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی باعث رشد فرهنگی جامعه می‌شود و تمدن‌های شکل‌گرفته در طول تاریخ بسته به رشد فرهنگی جامعه داشته‌اند، ابراز داشت: کتاب به‌عنوان عامل پویایی فرهنگ مورد توجه بوده است.
شهردار شاهرود با تأکید بر اینکه امروز ظرفیت‌های هنری بسیاری در شاهرود وجود دارند که با تکیه بر آن‌ها المان‌های بسیار زیادی ساخته می‌شود و در سطح شهر نیز نصب می‌گردد، اظهار داشت: تاکنون در شاهرود ۵ المان کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی ساخته و نصب شده‌است.
احمدی از ساخت المان‌های فاخر به مناسبت آغاز سال نو خبر داد وعنوان داشت: طرح کتابخانه سیار با تجهیز یک دستگاه اتوبوس شهری دردست‌اقدام قرار دارد که به‌زودی این طرح نیز راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار