مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امسال در شرایطی وارد برنامه‌های هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حق حقوق و آزادکردن سرزمین‌های خود هستند.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۶۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فرهنگ، جغرافیا، ملیت و هویت تاریخی ندارد و می‌خواهد خود را به جهانیان به‌عنوان یک ملت معرفی کند، گفت: امسال در شرایطی وارد برنامه‌های هفته بسیج می‌شویم که در گوشه‌ای از دنیا مردم مظلومی در حال احقاق حق و آزادکردن سرزمین‌های خود هستند.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های متنوع توسط کارمندان بسیجی سیستان و بلوچستان در هفته بسیج افزود: برنامه‌های هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت با کلیدواژه «بسیج؛ امید ملت ایران» رقم خواهد خورد.

وی با یادآوری این نکته که هفته بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است گفت: این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد و از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم پایه رسانده است.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی یکی از ابزارهای قدرت برای اینکه اهمیت ادراکی جامعه هدف را به خطر بیندازند، جنگ شناختی عنوان کرد و افزود: در جنگ غزه به دنبال آن هستند که اذهان را منحرف کنند و به سمت تفسیرهای مطابق با طراحی دشمن پیش ببرند، طوفان الاقصی ترکیبی‌ترین و غافلگیرکننده‌ترین عملیات علیه ‎رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر بوده است.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان تکیه بر مردم‌سالاری دینی را یکی از دستاورد‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به‌عنوان چشم‌انداز ایران اسلامی بیان شده است، به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی خواهیم بود و ما وظیفه داریم مظلومیت و مقاومت مردم غزه را تبیین کنیم و رژیم صهیونیستی قادر نیست که جریان جهادی مقاومت را از بین ببرد؛ چرا که این جریان از دل اعتقادات مسلمانان در حال جوشش بوده و پشت آن یک مظلومیت نهفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار