تعداد ۱۰۰ نفر دانشجوی زاهدانی برای ارائه خدمات در حاشیه شهر زاهدان حاضر شدند.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۴۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

ارائه خدمات پزشکی و آموزشی به حاشیه نشینان زاهدان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،  تعداد ۱۰۰ نفر دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی، سیستان و بلوچستان و آزاد اسلامی زاهدان تحت عنوان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برای ارائه خدمات در حاشیه شهر زاهدان حاضر شدند.

در این اردوی جهادی که تحت عنوان طرح لبخند ایران برگزار شده بود خدمات رایگان پزشکی، آموزشی، تحصیلی و فرهنگی در حوزه های دندان پزشکی، مامایی، آموزش بهداشت و همچنین آموزش تحصیلی و فرهنگی ارائه گردید.

در این طرح تعداد ۶۰۰ نفر از حاشیه نشینان زاهدانی ویزیت و به آنان خدمات ارائه گردید و داروی رایگان نیز بنا به تجویز پزشکان اهدا شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از خدمات ارائه شده، اظهار داشت: ارائه اینگونه خدمات با توجه به نیاز حاشیه نشینان و همچنین هزینه های بالای درمان بسیار ارزشمند است

شفائی تصریح کرد: نیاز است که اینگونه اقدامات و طرح ها امتداد داشته و خدمات ارائه شده که بسیار ارزشمند است در هفته های آتی برای مردم ارائه گردد.

وی افزود: اینگونه اقدامات جهادی ثمرات و خیرات بسیار زیادی برای متولیان و جهادگران دارد و امیدواریم خداوند جزای خیر به همه شما جهادگران عزیز بدهد.

ارسال نظرات