مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان کهگیلویه و بویراحمد از اقشار مردم به ویژه جامعه حقوقی برای شرکت در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۶۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان در پیامی اقشار مردم به ویژه جامعه حقوقی استان را به شرکت باشکوه در راهپیمایی دعوت کرد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان گفت: در آستانه ورود به هفته بسیج امسال از تمامی مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه جامعه حقوقی استان دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود در راهیپمایی و تجمع سراسری حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی شرکت نمایند.

وی افزود: مجاهدان جبهه مقاومت و مردان قهرمان فلسطین در عملیات طوفان الاقصی ثابت کردند که می‌ شود با مقاومت و ایستادگی به پرونده این رژیم غاصب خاتمه داد چرا که از سوی مجامع به اصطلاح بین المللی و حامی حقوق بشر آبی برای مظلومان غزه گرم نمی‌‌شود.

سرهنگ پرویزیان ادامه داد: این راهپیمایی در روز شنبه ۲۷ آبان با محوریت کودکان مظلوم فلسطینی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و با حضور گسترده مردم پیام محکمی برای آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس خواهد داشت که مطمئن هستیم با نابودی رژیم صهیونیستی، آینده از آن ملت فلسطین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار