رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان از اقشار مردم به ویژه وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از کودکان فلسطین و محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۶۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان در پیامی وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت را به حضور باشکوه در راهپیمایی بزرگ مردمی حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی دعوت کرد.

در پیام رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان آمده است: رژیم جعلی صهیونیستی نابود خواهد شد و بدون شک آه مظلومان و خون‌های به ناحق ریخته شده اخیر در غزه، گریبان متجاوزان و مستکبران را خواهد گرفت و مسیر جریان جبهه مقاومت اسلامی را هموارتر نموده و وعده «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» را به زودی تحقق خواهد بخشید.

در ادامه این پیام آمده است: وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد همراه و همگام همگام با سایر اقشار مردم با حضوری دشمن شکن و یکپارچه در راهپیمایی سراسری روز شنبه ۲۷ آبان‌ و در آستانه هفته بسیج بار دیگر تنفر و انزجار خود را از جنایت‌ های رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار