حجت الاسلام محی الدینی : مسئولان تلاش خود را برای حضور پرشور مردم و کاندیدا‌ها در انتخابات به‌کار گیرند.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۴۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه امنیت، سلامت و رقابت به مشارکت حداکثری می‌انجامد، گفت: همه عوامل انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت، داوطلبان و مردم در تحقق این چهار اصل سهیم هستند.

وی با یادآوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و با بیان اینکه کمتر از چهار ماه یعنی ۱۱ اسفند موعد انتخابات بوده و ثبت‌نام چشم‌گیر داوطلبان، نوید افزایش مشارکت عمومی است، اظهار کرد: مسئولان هم باید گره‌های اقتصادی و معیشتی مردم را باز و مشکلات را برطرف کنند و نسبت به معیشت اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه تدبیری بیندیشند.

محی الدینی با اشاره به اینکه مردم پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، بیان داشت: عزیزانی که نامزد انتخاباتی شده اند و حس می‌کنند شخص دیگری باید با پشتوانه بالا راهی مجلس شود، با حفظ وحدت در عین رقابت و مشارکت و سلامت در انتحاب فرد اصلح همراهی و برنامه ریزی کنند و از تخریب و دشمنی با یکدیگر بپرهیزند.

امام جمعه مهریز با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری در ایران در روز شنبه هفته آینده، خاطرنشان کرد: حمایت از مظلوم دستور دینی بوده و این راهپیمایی، حمایت از مظلوم است.

وی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: پرستاران کشور ما با ایثار از بیماران پرستاری می‌کنند و بخش زیادی از مراحل درمان بیماران برعهده عزیزان پرستار است، بنابراین باید این قشر زحمتکش مورد توجه و حمایت قرار بگیرند و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار