سرتیپ دوم «جعفری» گفت: خدمت به شهداء و خانواده معظم آنان دارای ارزش معنوی بالایی بوده، بنابراین خادمین شهداء باید این فرصت‌ها را قدر بدانند.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۶۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دومین جلسه برنامه ریزی اجرایی مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکرهای مطهر ۱۲ شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات سپاه سلمان استان برگزار شد.

سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: همه ما به عنوان سربازان ولایت و فرماندهی معظم کل قوا وظیفه داریم در راستای منویات ایشان گام برداریم و در حقیقت مسیر و حرکت ما در تداوم راه شهیدان و امام شهیدان و رهبری است.

وی اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم که فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به خوبی برای نسل جوان ما تبیین شود، تا دشمنان نتوانند قشر جوان و آینده ساز جامعه را به انحراف بکشند.

سردار جعفری ادامه داد: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان باید بصیرت افزایی و روشنگری مورد توجه قرار گیرد و تمام اقشار جامعه و مسوولان و بویژه دست اندرکاران فرهنگ ایثار و شهادت با هوشیاری، آگاهی و شناخت از تهدیدات دشمنان برای معرفی ظرفیت های جنگ هشت ساله و دفاع مقدس تلاش کنند، زیرا انتقال فرهنگ متعالی اسلامی، انقلابی و دفاع مقدس به نسل‌های آینده سبب بیمه شدن این کشور و نظام از گزند و آسیبهای دشمنان می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار