فرمانده سپاه کربلا:

با بهره گیری از ظرفیت نخبگانی بسیج در فضای مجازی می‌توان مشکلات مازندران را تبدیل به فرصت کرد

ساری-سردار مسلمی گفت:با بهره گیری از ظرفیت نخبگانی بسیج در فضای مجازی و با خلق ایده‌های نو و خلاقانه مشکلات استان تبدیل به فرصت می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۵۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

با بهره گیری از ظرفیت نخبگانی بسیج در فضای مجازی می توان مشکلات مازندران را تبدیل به فرصت کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی پس از دیدار و گفتگو با شرکت‌کنندگان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری درخصوص ظرفیت‌های بسیج در تولید محتوای دیجیتال، گفت: بسیج به واسطه اینکه برخاسته از متن مردم است امروز یک اقبال و اشتیاق بسیار خوبی را از سوی جوانان به ویژه در عرصه‌هایی که نیازمند نوآوری و خلاقیت است را شاهد هستیم.

سردار مسلمی افزود: در این پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران شاهد این امر مبارک هستیم که ۱۰۰ درصد رشد در مشارکت شرکت‌کنندگان داشتیم و این حکایت از علاقه و انگیزان جوانان به این عرصه دارد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: حوزه فضای مجازی یک عرصه بسیار نو و تاثیرگذار است و در این رویداد این بستر فراهم می‌شود که علاقمندان به این حوزه می‌توانند ایده‌ها و افکار خلاقانه خود را به انتشار بگذارند.

سردار مسلمی تاکید کرد: امروز بسیج فضای مجازی و مجموعه بسیج با ظرفیت بسیار بالایی در حوزه سازماندهی گردان‌های سایبری که در سه عرصه محتوا، انتشار و مقابله مشغول فعالیت هستند، ورود پیدا کرده است که امروز یک بخش بسیار کوچکی از ظرفیت فضای مجازی در بسیج به نمایش گذاشته شده است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا این رویداد به منظور شناسایی استعداد‌های برتر در سه عرصه تولید انیمیشن، نرم‌افزار و پویانمایی شاهد برگزاری یک مسابقه ۴۸ ساعته هستیم.

سردار مسلمی ابراز امیدوار کرد با این موضوعاتی که موضوعات اختصاصی مازندران است جوانان این دیار بتوانند با خلق ایده‌های نو و خلاقانه کمک کنند تا در حوزه‌های مدیریتی با بهره‌گیری از آن مشکلات استان تبدیل به فرصت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار