مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران:

۳۹ گروه در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج مازندران شرکت کردند

ساری- مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران گفت:۱۳۲ نفر در قالب ۳۹ گروه در بخش‌های سه گانه بخش پویا نمایی، بخش نرم‌افزار ویژه تلفن و بخش بازی ویژه تلفن در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج شرکت دارند.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۱۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

۳۹ گروه در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج مازندران شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،کیوان صفی پور مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پنجمین رویداد ملی تولیدات محتوا دیجیتال بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و اینکه موضوع تولید محتوای خود یکی از چالش‌های جدی جریان رسانه انقلاب در بستر فضای مجازی بوده و نیاز به تولید محتوای داریم تا بتوانیم جامعه هدف را تحت تأثیر خود قرار دهیم، افزود: باید امیدواری و امید آفرینی و نشاط اجتماعی را در کشور ترویج دهیم.

وی افزود: مرکز قرارگاه فضای مجازی بسیج استان  پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج با ۳ هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی استعداد‌های و ایده‌های برتر بسیج در حوزه تولید محتوا، کمک به ایجاد نهضت تولید محتوا فاخر با توجه به تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌های داخلی استان، هدف اشتغال زایی و رونق کسب کار در فضای مجازی اقدام به برپایی این رویداد کرده است.

وی گفت: این رویداد از امروز ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ آبان تا جمعه ۲۶ آبان به مدت ۴۸ ساعت با موضوعاتی و محور‌های که توسط فرماندهی محترم سپاه کربلا اعلام، برگزار شد.

صفی پور با اشاره به اینکه امسال شاهد استقبال ۱۰۰ درصدی نسبت سال گذشته بودیم، افزود: در این رویداد ۱۳۲ نفر در قالب ۳۹ گروه در بخش‌های سه گانه بخش پویا نمایی با همراهی ۲۱ گروه، بخش نرم‌افزار ویژه تلفن همراه ۹ گروه، بخش بازی ویژه تلفن همراه ۸ گروه شرکت دارند.

وی افزود: تعداد کل برادران ۸۳ نفر و خواهران ۴۹ نفر در این رویداد حضور دارند و در بخش دیگری یک بازی کامپیوتری که توسط یک جوان نخبه مازندرانی تهیه وتولید شد، رونمایی می‌شود، همچنین رونمایی از اولین بازی پهپادی ایرانی با نام شاهد ۱۳۶ که ذیل حمایت قرارگاه فضای مجازی بسیج استان است و توسط سرباز وظیفه این مجموعه آقای عرفان حاج گوهری تهیه و تولید شد، رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار