فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام از اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان چرام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۲۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از چرام، جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این برنامه گفت: بسیج در تمامی عرصه های انقلاب از جمله فرهنگی و هنری، علمی، سیاست، اجتماعی و امنیت نقش آفرین بوده و در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) پیشقدم باشد.

سرهنگ مصطفی اقبالی پور با بیان اینکه امسال به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان چرام برنامه های مختلفی برگزار می شود، افزود: در هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی یک روزه در حوزه خاتم و حوزه سرفاریاب در روز اول هفته بسیج اجرا می شود، ادامه داد: در این برنامه سرویس های بهداشتی در مناطق محروم و دورافتاده شهرستان توسط ۹ گروه جهادی احداث می شود.

اقبالی پور عنوان کرد: افتتاح سالن ورزشی در روستای کره شهبازی برای بسیجیان، کوه پیمایی کارکنان به همراه بسیجیان، برگزاری همایش پیاده روی خانواده از بوستان شهدای گمنام تا روستای شیخ حسین، توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی، اجرای سرود توسط حوزه دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش، برگزاری ایستگاه صلواتی، اعزام روایان به مدارس با محوریت تبیین شعار هفته بسیج، برگزاری مراسم ختم قرآن و برگزاری زیارت عاشورا، یادواره شهدای خانگی و آبروی محله، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و حوزه ای، دیدار با خانواده معظم شهدا از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه برگزاری میقات صالحین و برپایی میز خدمت برای بسیجیان و اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم از دیگر برنامه های این هفته است، افزود: مسابقات نقاشی با موضوع بسیج، اکران فیلم با موضوع بسیج و فلسطین در مسجد صاحب الزمان، اجرای شب شعر، اجرای نمایش خیابانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی، بازدید از شهرک صنعتی چرام، اجرای رژه خودرویی و برگزاری بازی های بومی و محلی و برگزاری مسابقات ورزشی پایگاهی و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان از دیگر برنامه های این هفته هستند.

اقبالی پور از اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی حضرت ابوطالب شهر چرام خبرداد و گفت: این برنامه در هفتمین روز از هفته بسیج با حضور همه بسیجیان شهرستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری کنگره سرداران شهید استان در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود کمیته های ۱۴ گانه ای از یکسال پیش در شهرستان تشکیل شده که تا کنون گزارشی در خصوص عملکرد این کمیته ها به استان ارسال نشده است.

فرماندار شهرستان چرام در این جلسه به صف‌آرایی رژیم کودک کش صهیونیستی با کمک آمریکا، انگلیس، و چند کشور مرتجع منطقه و اروپایی بر علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه اشاره کرد و گفت: وظیفه دینی و انسانی ما است که از این مردم مظلوم حمایت کنیم.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: تمام ابرقدرت های دنیا در مقابل یک شهر صف آرایی کرده اند اما تاریخ نشان داده که همیشه ایستادگی و مقامت در برابر ظلم به پیروزی منجر شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج عنوان کرد: هفته بسیج ، فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در میان آحاد ملت است، ادامه داد: این روزها که دشمنان در حال فتنه‌گری در کشورمان هستند، باید جوانان ایران اسلامی را بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

توفیقیان با بیان اینکه ادارت باید برای هفته بسیج فضاسازی مناسب را انجام دهند، افزود: همه ادارات و دستگاه ها موظف هستند که کارهایی که در خصوص هفته بسیج انجام میدهند مستند سازی و به فرمانداری ارسال کنند.

جعفری رئیس شبکه بهداشت در این جلسه با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج برنامه های مختلفی در این مجموعه برگزار می شود گفت: یک تیم پزشکی به یکی از مناطق محروم بید انجیر و یا طسوج اعزام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: در چند روز گذشته بیش از یک هزار جلد کتاب اهدایی تهیه کرده که قرار است مقداری را به مناسبت هفته بسیج بین بسیجیان توزیع کنیم.

سید محمد تقوی افزود: امسال نیز در هفته بسیج برنامه های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی و اجرای تئاتر خیابانی را برگزار می کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار