در سالن آمفی‌ تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود؛
نشست نقد و بررسی کتاب «آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان نابینا» با حضور دکتر احمد به پژوه، استاد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۴۶
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی، نشست نقد و بررسی کتاب «آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان نابینا» با حضور دکتر احمد به پژوه، استاد تمام دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

این نشست در روز شنبه 27 آبان از ساعت 16 تا 17 در سالن آمفی‌ تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی تهران، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، درب شماره چهار پارک شهر برگزار می شود.

یادآور می شود، موسسه حمایت از بیماران چشمی آرپی با هدف تحت پوشش قراردادن بیماران آر پی، ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و حمایت های مالی و اجتماعی به این گروه بیماران در سال 1380 با شماره ثبت 14152 تاسیس شد و در طی چند سال با تلاش و کوشش دست اندرکاران این امر، بیش از هفت هزار بیمار آرپی را تحت پوشش خود دراورد که از این حیث بزرگترین موسسه آرپی کشور محسوب می شود. بیماری رتینیت پیگمانتر یا به اختصار RP نام گروه بزرگی از خانواده بیماری های ارثی تحلیل برنده شبکیه است که معمولا با اشکال دید در شب و در سنین جوانی شروع می شود و در پی آن رفته رفته میدان دید محدود و در مرحله بعدی دید مستقیم و مرکزی بیمار کاهش می یابد و در نهایت می تواند باعث نابینایی شود.

ارسال نظرات