مدیر سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه اولویت ما در دولت انقلابی باید خدمت رسانی شایسته به مردم در همه سطوح باشد، گفت: اولین خروجی و نتیجه این مساله ماندگاری در روستاست.
کد خبر: ۹۵۵۳۵۳۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای امان آباد شوره رود شهرستان زاهدان با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در آبادانی و توسعه روستاها اظهار کرد: هر روستایی که مردم مشارکت بیشتری در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... داشتند، مشکلات در زمان کوتاه‌تری برطرف شده است.

وی افزود: با توجه به مشکلات تأمین آب شرب وبرق هزینه بالای نگهداری شبکه در روستاها مردم باید در مدیریت آب وبرق مشارکت داشته و با عنایت به مشکلات انتقال آب وبرق هزینه های زیادی که برای تعمیر و نگهداری آن نیاز است، مستلزم رعایت الگوی مصرف در بین مردم می باشد.

مدیر سازمان بسیج ادارات استان بیان داشت: روستای امان آباد شوره رود با جمعیتی حدود 35خانوار فاقد آب وبرق وخدمات آموزشی بوده که با همت سازمان بسیج ادارات وکارمندان ومدیران دستگاههای اجرایی اکثر مشکلات روستا در حال حل شدن است.

سرهنگ نکوئی ادامه داد: آب رسانی و برق رسانی به این روستا نیز در حال انجام می باشد که ان شاالله با عنایت ویژه مدیران به سرعت تحقق یابد وکام مردم روستا شیرین شود.

این مسئول تصریح کرد: خدمات رسانی به روستاها با توجه به رویکرد دولت مردمی و استاندار، باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان قرار داشته باشد چراکه عمران و آبادانی روستاها سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق، افزایش رضایتمندی مردم و همچنین تداوم روند تولید در روستاها خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید فرمانده بسیج عشایراستان ، مدیران آب وبرق استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات