مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک،از استمرار کمک های مومنانه و برگزاری دوره های توانمندسازی زنان محله در غرب شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۷۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد، مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک،گفت: با همکاری هلال احمر این شهر، در دو ماه گذشته سه دوره برای توانمندسازی زنان محله اشکفتک با موضوع "کمکهای اولیه"، "آمادگی دربرابر مخاطرات" و "کمکهای اولیه" در شرایط اضطرار برگزار شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: در این سه دوره تعداد 107نفر از خواهران حضور داشتند که پس آزمون کتبی و عملی و کسب نمره قبولی از سوی هلال احمر استان برای خواهران پایان دوره آموزشی صادر و تقدیم آنها شد.

یوسف سلیمانی منفرد،به استمرار کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: با همکاری خانه احسان اشکفتک 140بسته معیشتی آماده و در اختیار خانواده‌ها عزتمند این شهر قرار گرفت.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، افزود: این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب گوجه، لوبیا، عدس، سویا، ماکارانی، مسواک و خمیر دندان بودند، مبلغ هر بسته 600هزار تومان که در این راستا 84 میلیون تومان هزینه شده است.

وی، اظهار داشت: در دو هفته گذشته تعداد دو دستگاه یخچال فریزر خانواده‌های عزتمند خراب شده بودند که تعمیر و تحویل این خانواده‌ها شد، همچنین تعداد دو عدد جارو برقی ،3تخته فرش و تعداد 75جفت کفش و مقداری لباس و مقداری لباس  تقدیم نیازمندان شد.

سلیمانی منفرد،با قدردانی از خیرین محل و خانه احسان اشکفتک گفت: در هفته گذشته چهار سری کمک جهیزیه برای چهار نو عروس تهیه و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت، مبلغ کمک به هر جهیزیه 50میلیون تومان بود که در در جمع 200میلیون تومان هزینه شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک، افزود: دو دستگاه بخاری گازسوز طرح مروارید تهیه و در اختیار دو خانواده عزتمند قرار گرفت، که در این زمینه هم مبلغ 7میلیون تومان هزینه شده  است.

سلیمانی منفرد، گفت: در هفته گذشته دو منزل مسکونی خانواده‌ها عزتمند که مشکلات برقی داشتند تعمیر و نوسازی گردید مبلغ هزینه شده در این راستا مبلغ 6میلیون تومان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار