نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای به شهادت رساندن بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط رژیم را به شدت محکوم کرد و گفت: امروز تمامی آزادیخواهان جهان این اقدام رژیم جعلی اسراییل را محکوم کرده و ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین سر می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۸۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای به شهادت رساندن بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط رژیم را به شدت محکوم کرد و گفت: نسل‌کشی در غزه پرده دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بیانیه آورده است: امروز در غزه تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه صهیونیستی و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان اما با اراده‌ای پولادین و امید به آینده‌ای روشن در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند.

وی، در ادامه این بیانیه افزود: اکنون غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می‌سوزد، امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی، عدالتخواهی و آزادیخواهی خود را پس می‌دهند و حکومت‌های ستمگری که به نام دفاع از دموکراسی به خود حق مداخله و تجاوز به هر کشوری را می‌دهند امروز چنین وقیحانه رژیم اشغالگر اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه تجهیز می‌کنند تا به غیرانسانی‌ترین شیوه‌ها مردم را خاک و خون بکشند.

نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار کرد: اکنون که هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی با ابتکار فرزندان فلسطینی و غیور مردان جبهه مقاومت در هم شکسته و تصویر شکست‌ناپذیری این رژیم غاصب فروریخته است، برای جبران شکست مفتضحانه خود در عملیات موسوم به طوفان‌الاقصی، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی می‌زنند که امروز تمامی آزادیخواهان جهان این اقدام رژیم جعلی اسراییل را محکوم کرده و ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین سر می‌دهند.

دری نجف آبادی بیان کرد: شهادت بیش از ۱۱ هزار نفر از زن و مرد و کودک برگ ننگین دیگری بر تاریخ سراسر جنایتکارانه اسرائیل غاصب و متحدانش از جمله آمریکای جنایتکار است اما فلسطین، به عنوان یک کشور ریشه‌دار در منطقه با تاریخی درخشان و تمدن چند هزارساله، اکنون آماج حملات سبعانه و تعدی و تجاوز رژیمی است که عمر آن کمتر از هفتاد و پنج سال است و در این عمر کوتاه نیز، کارنامه‌ای ننگین و سیاه از خود به‌جای گذاشته است. آرمان فلسطین به عنوان یک کشور دارای تاریخ و تمدن و فرهنگ و ملتی اصیل و ریشه‌دار در منطقه و جهان، هرگز در برابر این گونه حملات و تجاوزها تغییر نخواهد کرد و حتی اگر قدرت‌های بزرگ جهانی، چشم بر معادلات نظامی و سیاسی ناعادلانه منطقه در این جنگ ببندند، ملت قهرمان فلسطین به معاملات رنگین و ننگین آنها وقعی نخواهد گذاشت و به دفاع و مبارزه تا گرفتن حق کامل و تاریخی خود ادامه خواهد داد.

وی، اجلاس سران عربی - اسلامی در شهر ریاض عربستان را که با حضور رئیس جمهوری ایران اسلامی برگزار شد را نوید بخش اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین مقابل اسرائیل غاصب دانست و گفت: شرکت کنندگان در اجلاس سران عربی - اسلامی در شهر ریاض حملات و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرده و خواستار توقف فوری جنگ، شکستن محاصره غزه و ارسال کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه عربی اسلامی و بین المللی به این منطقه شدند که این مهم در نوع خود بی‌سابقه است.

نماینده ولی فقیه در استان، همچنین به سخنرانی روز گذشته سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرده و افزود: بدون شک یکی از اهداف شوم حملات اسرائیل جنایتکار، ناامید کردن فلسطینن ااز ادامه مسیر مقاومت است اما صهیونیست‌ها باید بدانند که ملت فلسطین با تمام مظلومیت خود با اراده‌های پولادین پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود که همان آزادی و اخراج اسرائیلی‌ها از سرزمین مادری‌شان است، ایستاده‌اند و تسلیم آن گرگ‌های آدم خوار نمی‌شوند.

نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرده است: دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین در سخنرانی خود به موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مقاومت اشاره کرده است و جهانیان باید بدانند که حمایت از مظلوم، آرمان نظام اسلامی است و در ۴۴ سال اخیر در تمام مجامع بین‌المللی مدافع مردم مظلوم فلسطین بوده و نقش محوری خود را به عنوان حامی و پشتیبان فلسطین ایفا کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بیانیه تاکید کرده است: انتظار می‌رود آمریکای جنایتکار دست از پشتیبانی و حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی برداشته و در اسرع وقت آتش‌بس اعلام و مسیرهای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه بازگشایی شود و مجامع بین‌المللی نیز جنایت‌های رژیم صهیونیستی را رسیدگی و دست جنایتکاران برای همیشه از فلسطین قطع شود.

وی ادامه داد است: باشد که روزی دست عدالت‌گستر موعود جهان، از آستین غیبت بیرون آمده و انتقام تاریخی مظلومان را از ستمکاران بستاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار