مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون فونداسیون یک هزار و ۶۶۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف این استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۵۸
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حبیب‌الله محبیروز شنبه در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ایلام اظهار کرد: سهمیه چهارساله اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار و ۸۸۱ واحد است که عمده این پروژه‌ها در سطح شهر ایلام احداث خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت چگونگی پروژه‌های مسکن ملی در استان، افزود: تاکنون برای یک هزار و ۶۶۳ واحد نیز با بانک‌های استان عقد قرارداد شده و برای ۹۴۱ اسکلت و سقف اجرا شده است.

 

وی یادآور شد: تعداد واحدهای در مرحله اجرای فونداسیون، یک هزار و ۶۶۱ واحد بوده و تعداد ۲۴۱ واحد نیز در مرحله اجرای دیوارچینی و سفت‌کاری قرار دارد.

 

 محبی تأکید کرد: زمین موردنیاز سه هزار و ۸۳۴ واحد مسکن ملی با قابلیت اجرا از راه و شهرسازی استان دریافت شده است.

 

 به گفته وی تا کنون یک هزار و ۶۷۱ مورد نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی و پروانه ساخت ۲ هزار و ۷۹۹ واحد ملی مسکن نیز صادر شده است.

 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: در مجموع تا کنون پروانه ساخت ۲ هزار و ۷۹۹ واحد مسکونی در استان نیز صادر شده است.

ارسال نظرات