خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی جشنواره علم و فناوری بسیج در شهرستان فریدن با هدف کیفی بخشی به جشنواره و استفاده از ظرفیت های موجود برگزار شد
کد خبر: ۹۵۵۳۱۴۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه فریدن استان اصفهان: جلسه هماهنگی جشنواره علم و فناوری بسیج در شهرستان فریدن با هدف کیفی بخشی به جشنواره و استفاده از ظرفیت های موجود برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولین سپاه، بسیج و ادارات شهرستان به ویژه فرماندار برگزار شد ؛ اهداف برگزاری جشنواره و وظایف کمیته های برگزاری تشریح و تبادل نظر شد.

سعید دادگستر دبیر جشنواره در مصاحبه با خبرگزاری بسیج فریدن گفت: بزرگترین رویداد علم و فناوری بسیج با عنوان جشنواره علم و فناوری بسیج با هدف شناسائی،جذب،امیدآفرین،اعتماد سازی استعدادهای برتر علمی و تحقیقاتی فریدن ، راه اندازی مرکز رشد جهت ارتقاء استعدادهای شناخته شده و ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان شهرستان فریدن در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: بسیاری نخبگان ناشناخته در شهرستان فریدن در این جشنواره شناسائی خواهند شد تا بتوانیم در عرصه های مختلف از دیدگاه و ابتکارات آنها در جهت ارتقای شهرستان و توسعه علمی فریدن استفاده شود 

دادگستر در پایان به این نکته اشاره کرد که یکی از نتایج جلسات هماهنگی؛ کمیته بندی و ایجاد  وحدت رویه در حمایت نخبگان علمی به ویژه اشتغال آفرینی و واگذاری تسهیلات قرض الحسنه و پاسخگویی به مطالبات آنها خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار