خبرهای داغ:
صبح امروز بسیجان گردان ۱۱۸ امام حسین(ع) در نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور سایر مسئولان این شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل مسجد موسی ابن جعفر(ع) این شهرستان حضور پیدا نمودند.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۸۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان: رزمندگان گردان ۱۱۸ امام حسین علیه السلام شهرستان اردستان به همراه سایر مسئولان این شهرستان ودیگر نیروهای نظامی شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه  که در محل مسجد موسی ابن جعفر(ع۱) این شهرستان  برگزار گردید  شرکت کردند.

امام جمعه شهر اردستان گفت: سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایت اسرائیل نشانه وابستگی به امریکاست.

امام جمعه اردستان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی و به شهادت رسیدن حدود ۱۱ هزار نفر از مردم‌فلسطین گفت: با تاسف بعد از گذشت بیش از یک ماه هنوز صدایی از برخی سران کشورهای اسلامی برنیامده که نشان از وابستگی آنها به آمریکا و اسرائیل دارد.

 حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) افزود: سکوت در برابر رژیم‌ جنایتکار اسرائیل که کشتن زنان و کودکان را وظیفه خود می داند، خود نوعی کمک ‌به ادامه جنایت این رژیم سفاک می باشد که نه قابل کتمان است و نه گذشت.

وی اظهار امیدواری کرد همانطور که سید حسن نصرالله اعلام کرد، هرچه زودتر شاهد شکست این رژیم اشغالگر و پیروزی مردم مظلوم فلسطین باشیم.

امام جمعه اردستان بیان کرد انتظار داشتیم امروز که روز جهانی علم است، شاهد آرامش در دنیا باشیم ولی خبری نیست و باید منتظر ظهور امام زمان(عج) باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار