مسئول فضای مجازی شهرستان فیروزکوه گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران در مرحله شهرستانی در فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۸۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه سروان پاسدار غلامعلی اسفندیارمسئول فضای مجازی شهرستان فیروزکوه، درخصوص این رویداد، اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال هر سال به صورت کشوری برگزار می شد؛ که شهرستان فیروزکوه امسال میزبان پنجمین دوره این رویداد در مرحله شهرستانی بوده است.

 

وی گفت: این رویداد طی سه مرحله است؛ که مرحله اول مختص شهرستان های کل کشور است و هر استان در شهرستان های خود از افراد توانمند در حوزه دیجیتال برای حضور در این رقابت ها دعوت می کند.

 

اسفندیار درخصوص رشته های شرکت کننده در این رقابتها بیان کرد: شرکت کنندگان در قالب ۸ تیم با پانزده آثار در حوزه های ساخت انیمیشن، بازی اندروید، اپلیکیشن‌های موبایلی و تولیدات موبایلی و تدوین فیلم و عکس به مدت ۱۲ ساعت به رقابت پرداختند. 

 

مسئول فضای مجازی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: مراسم اختتامیه این رویداد با حضور احمد بوربور رئیس سازمان فضای مجازی استان تهران، سرگرد پاسدار سید محسن حسینی جانشین فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، علی اکبر اسفندیار رئیس دانشگاه پیام نور و داور این دوره از مسابقات برگزارشد؛ و از برگزیدگان رویداد با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.

 

گفتنی است؛ بوربور رئیس سازمان فضای مجازی استان تهران ضمن بازدید از محل برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال فیروزکوه رضایت خود را از نحوه برگزاری رویداد و تیم های حاضر اعلام کرد.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار