خبرهای داغ:
آیین آغاز عملیات آماده سازی اراضی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۰۰
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در این آیین که با حضور استاندار سمنان، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرامیریه برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد آغاز عملیات آماده سازی اراضی و ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای امیریه و کلاته رودبار دامغان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان اضافه کرد: بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ قطعه زمین مسکن‌ ملی آماده واگذاری در سطح شهرستان دامغان است که‌ عمده آن‌ به متقاضیان تحویل و مابقی نیز در دستور کار است.

فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه امروز با تلاشها و اقدامات انجام شده، شهرستان دامغان به یک‌ کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ان شالله با سرعت بخشیدن کار‌ آماده سازی توسط شهرداری امیریه و فرآهم شدن زیرساخت های مرتبط با آب و برق و گاز و سایر موارد، شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها