رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران گفت: هدف اصلی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استعدادیابی و توانمندسازی نوجوانان و جوانانی است؛ که جایی برای ارائه تولیداتشان ندارند؛ و در این رویداد علاوه بربه نمایش گذاشتن تولیداتشان مورد حمایت سازمان فضای مجازی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۹۲
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

رئیس سازمان فضای مجازی استان تهران در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرستان فیروزکوه با اشاره به جزئیات پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: این رویداد (مرحله شهرستانی) پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بوده است؛ که همزمان به صورت شهرستانی در تمام شهرستانهای استان‌ تهران و در رشته های بازی‌سازی، پویانمایی، نرم‌افزار و غیره برگزار شده است؛ و تیم‌ها به ویژه نوجوانان در این عرصه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس سازمان فضای مجازی استان تهران تصریح کرد: ۶۰۰ نفر در قالب ۲۰۰ تیم در پنجمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان تهران شرکت کرده‌اند؛برگزیدگان به رقابت‌ استانی پنجمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان تهران که آذر ماه امسال برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

وی افزود: برترین‌های رقابت استانی به عنوان تیم منتخب استان تهران در رویداد ملی که بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند. 

بوربور ادامه داد: این رویداد پنجمین دوره ی تولید محتوای بسیج است که برگزار می‌شود؛ دوره‌های اول فقط در سطح ملی برگزارشد؛ و دوره های بعدی در سطح استانی، و امسال استان تهران برای اولین بار سطح شهرستانی را برگزار کرده است؛ و ان شاءالله سطح استانی در آذر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان تهران بیان کرد: آثار تولید شده توسط داورها ارزیابی شد و به برگزیدگان جوایز اهدا شد، این در حالی است که تیم‌های برتر در هر رشته تا یک ماه آینده در مرحله استانی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و این بر کسی پوشیده نیست گفت: ما در این خصوص باید به ظرفیت و توان جوانان مومن و انقلابی توجه کرده و برنامه های حمایتی ما در این خصوص به گونه ای باشد که روز به روز این پتانسیل عظیم بیش از پیش به فعلیت و شکوفایی برسد.

وی با اشاره به این که امروز ما در مواجهه با دشمن در یک جنگ تمام عیار، رسانه ای و فرهنگی قرار داریم، گفت: در شرایط کنونی با توجه به فراگیری استفاده از فضای مجازی و حضور در شبکه های اجتماعی، جنگ روانی دشمن بیشتر متمرکز بر همین عرصه است و ما در این جنگ باید بتوانیم از ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود در جهت دفاع از ارزش ها و آرمان های دینی و انقلابی مان استفاده کنیم.

بوربور تصریح کرد: بهره گیری درست و هوشمندانه از فضای مجازی در مسیر اهداف دین و انقلاب، لازمه توفیق در جنگ رسانه ای امروز علیه دشمن است.

 

وی در پایان با اشاره به افزایش شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری، گفت: رویداد امسال با ایفای نقش نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها و شناسایی استعدادها و نخبگان، با استقبال و حضور شرکت‌کنندگان بیشتری برگزار شده است؛ در سال گذشته تعداد کمتری در این رقابت‌ها شرکت کردند که امسال شاهد حضور 200 تیم بودیم و الحمدلله راضی هستیم؛ ان شاءالله با این گفتمان و با این جریانی که در سطح استان اتفاق افتاده است؛ سالهای بعد باید منتظر اتفاق‌های خیلی بهتری از بچه‌های شهرستان های استان تهران باشیم.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار