مسئول فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان:
زنجان _ مسئول فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت:رویکرد بسیج دانش آموزی در فضای مجازی محتوا محور است .
کد خبر: ۹۵۵۲۷۷۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ظهر امروز مسئول فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج زنجان ضمن قدردانی از این رسانه در جهت پوشش اخبار بسیج دانش آموزی اظهار داشت:هدف ما تولید محتوا و رویکرد فضای مجازی بسیج دانش آموزی استان نیز محتوا محور است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی استان زنجان دارای کانال ها و گروه هایی است که در شبکه اجتماعی شاد فعالیت دارد،افزود:این کانال ها و گروه ها در کل استان به تفکیک حوزه های بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش پوشش داده است و تعداد اعضای کانال ها بیش از ۵۰ هزار نفر می باشد.

مسئول فضای مجازی بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: ارتباط مستمری با مدارس برقرار است و هر خبری که در کانال بسیج دانش آموزی استان بارگذاری می شود در تمامی مدارس استان نیز این محتواها بارگذاری و منتشر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در مناسبت های مختلف پویش های متعدد با عناوین مختلف در سطح کشور و استان برای دانش آموزان اجرا می‌شود،گفت: خبرنگاران افتخاری بسیج دانش آموزی در این پویش ها شرکت و حضور فعالی دارند.

  رحیمی تبار با اشاره به پویش حقوق منهای بشر که در هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد،خاطرنشان کرد:دانش آموزان با تهیه کلیپ و تصاویر در این پویش مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد:در پویش الاقصی ۱۵ نظرسنجی برگزار شد که دانش آموزان از سطح استان زنجان در ۱۳ نظر سنجی حضور داشتند.

گفتنی است در پایان این جلسه از معصومه قرچه لو، خبرنگار خبرگزاری پانا با حضور رحیمی تبار، مسئول فضای مجازی بسیج دانش آموزی و لیلا بیات،مدیر خواهران سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان نیز تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار