بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره مجموعه مشاورین و مسئولین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور و استان با مدیران ۳ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۷۰
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با حضور دکتر خسروجردی مدیر کارآمدی صنعت و معدن سازمان بسیج مهندسین کشور و سرهنگ یزدان خواه مسئول سازمان بسیج مهندسی استان با همراهی مشاورین کلینیک تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد از ۳ واحد تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت پذیرفت.
در این آئین ۳ واحد تولیدی شامل: واحد شهد ناب تولید کننده کنسانتره میوه، واحد آریا پالایش دنا تولید کننده انواع روغن موتور و دنده، واحد گسترش کاربرد فناوری تولید کننده انواع تجهیزات مخابراتی بازدید و از نزدیک با مدیران این واحد‌ها دیدار و گفتگو شد.
در این بازدید‌ها موانع و مشکلات رفع شده قبلی، مشکلات و موانع موجود مورد واکاوی قرار گرفت.
در پایان مقرر شد در نشست های مشترک با دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و حاکمیتی اقدامات لازم در جهت رفع موانع و بهبود وضعیت تولید این واحد‌ها صورت پذیرد.

بازدید میدانی مسئولین و مشاورین بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور از واحد‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

نشست هیئت اندیشه ورز
در ادامه برنامه‌ها نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعت و‌معدن سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور دکتر خسروجردی برگزار شد.

در این نشست که با حضور خسروجردی مدیر کارآمدی صنعت ومعدن سازمان بسیج مهندسی کشور، سرهنگ عطا یزدان خواه مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان، احسان باقری مدیرکلنیک صنعتی استان، مدیرکانون بسیج مهندسی سازمان صمت، مدیرکانون بسیج مهندسی شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه، مدیر گروه جهادی شهید عنبری به میزبانی کلنیک صنعت استان در محل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی یاسوج ۳ برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آتی سازمان توسط سرهنگ یزدانخواه ارائه و سپس مدیر کلینیک صنعتی اقدامات و خدمات مشاورین کلنیک را تشریح نمود.
در ادامه مدیران ۳ کانون استان و گروه جهادی، اعضای کلنیک با طرح مباحث خود مسائل و مشکلات را مطرح نمودند که در پایان با جمع بندی خسروجردی مدیر کارآمدی صنعت ومعدن سازمان بسیج مهندسی کشور در باب مسائل مطروحه و ضرورت اقدام جدی در تحقق برنامه‌ها جلسه حمایت از تولید و اشتغال تاکید شد.

بازدید میدانی مسئولین و مشاورین بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور از واحد‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

بخش پایانی برنامه حضور مدیر کارآمدی صنعت ومعدن سازمان بسیج مهندسی کشور در استان، از نزدیک فعالیت‌ها و اقدامات آزمایشگاه مرکزی آزما فراسو که در زمینه مواد غذایی و دارویی فعالیت می‌کند مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

بازدید میدانی مسئولین و مشاورین بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور از واحد‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار