خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: بانوان فلسطینی طی این سالیان ضمن تربیت یک نسل مقاوم با مقاومتی که در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی داشتند، یقینا درس بزرگی برای بانوان جهان اسلام داده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۰۱
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

زینب فرخ در حاشیه نشست مدیران و فرماندهان خواهر رده‌های مقاومت بسیج استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: این نشست با هدف تدوین برنامه‌های هفته بسیج، هفته مقاومت و سالگرد شهید زین‌الدین برگزار شد که در این نشست به تبیین و هم‌اندیشی در خصوص احیای هویت زن مسلمان در منظومه فکری امامین انقلاب و الگوی سوم در فرمایش مقام معظم رهبری، پرداخته شد.

وی افزود: از اهداف دیگر این نشست نیز می‌توان به تبیین مسائل روز و حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و غزه اشاره داشت که به نوعی اذهان و قلوب مسلمین را جریحه‌دار و محزون کرده است.

بانوان فلسطینی، درسی بزرگی برای بانوان جهان اسلام هستند

مسئول جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اعلام نفرت و انزجار نسبت به حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی و نسل‌کشی زنان و کودکان مظلوم فلسطینی ابراز کرد: آینده متعلق به مردم فلسطین است. بانوان فلسطینی طی این سالیان با مقاومت در برابر این جنایات و تربیت نسل مقاوم، یقینا یک‌ درس بزرگی برای همه بانوان جهان اسلام داده‌اند.

فرخ خاطرنشان کرد: ما در این نشست تلاش داشتیم تا فرماندهان و مسئولان خواهر رده‌های سپاه استان قم نسبت به تفکر راهبردی بسیج آشنایی داشته باشند و از این تفکر و اصول در احیای هویت زن مسلمان و ارائه سبک زندگی اسلامی ایرانی و تربیت نسل تمدن ساز در حوزه زن و خانواده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار