فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه فراموش شدن سبک زندگی اسلامی را جبهه فرهنگی دومی عنوان کرد که کشور با آن درگیر است و افزود: متاسفانه جنگ ترکیبی دشمن در این زمینه تا حدودی موفق بوده و توانسته است تا تغییراتی را در سبک زندگی مردم ایجاد کند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۴۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه عصر روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در محل فرمانداری زرندیه برگزار شد، با اشاره به حضور کشور در دو جبهه فرهنگی گفت: جبهه مقاومت، علی رغم مباحث نظامی نخستین جبهه فرهنگی است که کشور درگیر آن است به طوری که کشورهای جبهه مقاومت این میراث گرانقدر را از ایران اسلامی به یادگار دارند.

وی فراموش شدن سبک زندگی اسلامی را جبهه فرهنگی دومی عنوان کرد که کشور با آن درگیر است و افزود: متاسفانه جنگ ترکیبی دشمن در این زمینه تا حدودی موفق بوده و توانسته است تا تغییراتی را در سبک زندگی مردم ایجاد کند که نمونه این تغییرات بحث خانواده و فرزندآوری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به کاهش رشد جمعیت کشور به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون این امر مهم اشاره و تصریح کرد: باید با رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد امید در جامعه مردم و به خصوص جوانان را به ازدواج و فرزندآوری تشویق کرد.

صادقی با بیان برخی از اقدامات سپاه شهرستان زرندیه پیرامون این موضوع گفت: انشالله گزارش مبسوطی از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج زرندیه جهت الگوگیری سایر سازمان‌ها و نهادها در جلسه آتی شورای فرهنگی عمومی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار